JWT hà più di 10 anni di sperienza in a persunalizazione di Bass Radiator per qualsiasi applicazione cù qualità soddisfatta A parte di silicone include parti solidi di silicone puro, parti di silicone liquidu, LSR, silicone HTV, etc.
Un sistema di radiatore passiu usa u sonu altrimenti intrappulatu in l'involucro per eccitare una risonanza chì rende più faciule per u sistema di parlante per creà i toni più profondi.
Radiatore di bassu, cunnisciutu ancu "cunu di drone", per rimpiazzà u tubu invertitu o subwoofer cù u radiatore è u tradiziunale subwoofer posteriore.
U rumore di turbulenza di l'aria ùn hè più un prublema, quandu l'aria scappa rapidamente da a pipa à volumi altissimi.
Radiatori passivi operanu in cunghjunzione cù u driver attivu à frequenze bassu, sparte a carica acustica è riduce l'escursione di u driver.
I radiaturi passivi ponu esse aduprati per riduce a dimensione di u cabinet di parlante, postu chì ùn anu micca bisognu di a listessa quantità di voluminu internu cum'è un bass driver tradiziunale.
I radiaturi passivi ponu esse designati per currisponde à a risposta di frequenza di u driver attivu in u sistema di parlante, chì furnisce una transizione più perfetta trà i dui drivers.
I radiaturi passivi ponu esse sintonizzati à un intervallu di freccia specificu aghjustendu a massa di u diafragma o a conformità di u circondu.
Materiale
silicone/gomma
aluminiu
inossidabile
foglia di zincificazione
imballaggio
Imballaggio internu: schiuma EPE, Styrofoam o imballaggio Blister
Imballaggio esternu: cartone maestru