Ciò chì seguita hè una selezzione di materiali plastichi chì sò trattati regolarmente in a nostra fabbrica. Sceglite i nomi di materiale sottu per una breve descrizzione è accessu à i dati di a pruprietà.

01 ABS lego

1) ABS

Acrylonitrile Butadiene Styrene hè un copolimeru fattu da polimerizazione di stirene è acrilonitrile in presenza di polibutadiene. U stirene dà à u plasticu una superficia lucente è impermeabile. U butadiene, una sustanza gommosa, furnisce resistenza ancu à basse temperature. Una varietà di modifiche ponu esse fatte per migliurà a resistenza à l'impattu, a durezza è a resistenza à u calore. L'ABS hè adupratu per fà prudutti leggeri, rigidi, stampati cum'è piping, strumenti musicali, teste di club di golf, parti di u corpu di l'automobile, copertine di roti, custodie, copricapi protettivi, è ghjoculi cumpresi mattoni Lego.

01 ABS lego

2) Acétal (Delrin®, Celcon®)

L'Acetal hè un polimeru termoplasticu pruduttu da a polimerizazione di u formaldeide. Fogli è verghe fatti di stu materiale pussedenu alta resistenza à a trazione, resistenza à u creep è tenacità. L'Acetal hè adupratu in parti di precisione chì richiedenu alta rigidità, bassa frizione è eccellente stabilità dimensionale. L'Acetal hà una alta resistenza à l'abrasione, alta resistenza à u calore, boni pruprietà elettriche è dielettriche, è poca assorbimentu d'acqua. Parechji gradi sò ancu resistenti à l'UV.

Qualità: Delrin®, Celcon®

01 ABS lego

3) CPVC
CPVC hè fattu da a clorurazione di resina PVC è hè adupratu principalmente per pruduce tubazioni. CPVC hà parechje pruprietà cù u PVC, cumprese una bassa cunduttività è una resistenza à a currusione eccellente à a temperatura di l'ambiente. U cloru in più in a so struttura rende ancu più resistente à a corrosione chè u PVC. Mentre chì u PVC cumincia à addulcisce à temperature sopra i 60 ° C (140 ° F), CPVC hè utile à e temperature di 82 ° C (180 ° F). Cum'è u PVC, CPVC hè ignifughu. CPVC hè prontamente praticabile è pò esse adupratu in tubi d'acqua calda, tubi di cloru, tubi di acidu sulfuricu è guaine di cavi elettrichi ad alta pressione.

01 ABS lego

4) ECTFE (Halar®)

Un copolimeru di etilene è clorotrifluoroetilene, ECTFE (Halar®) hè un polimeru di fusione semi-cristallinu, trasformabile parzialmente polimeru fluoratu. ECTFE (Halar®) hè particularmente adattu per aduprà cum'è materiale di rivestimentu in applicazioni di prutezzione è anticorrosione grazia à a so cumbinazione unica di pruprietà. Offre una forte resistenza à l'impattu, una resistenza chimica è à a corrosione in una larga gamma di temperature, alta resistività è una bassa costante dielettrica. Hà dinò eccellenti proprietà criogeniche.

01 ABS lego

5) ETFE (Tefzel®)

Etilene tetrafluoroetilene, ETFE, un plasticu à basa di fluoru, hè statu cuncipitu per avè alta resistenza à a currusione è forza annantu à una larga gamma di temperature. ETFE hè un polimeru è u so nome basatu in fonte hè poli (ethene-co-tetrafluoroethene). ETFE hà una temperatura di fusione relativamente alta, eccellenti proprietà chimiche, elettriche è di resistenza à a radiazione à alta energia. A resina ETFE (Tefzel®) unisce una durezza meccanica superiore cù una inertezza chimica eccezziunale chì s'avvicina à quella di e resine fluoroplastiche PTFE (Teflon®).

01 ABS lego

6) Impegnà

Engage polyolefin hè un materiale elastomericu, chì significa chì hè dura è resistente mentre hè flessibile in u stessu tempu. U materiale hà una resistenza à l'impattu eccellente, bassa densità, ligerezza, una diminuzione ridotta, è una forza di fusione eccellente è trasformabilità.

01 ABS lego

7) FEP

FEP hè assai simili in cumpusizioni à i fluoropolimeri PTFE è PFA. FEP è PFA tramindui spartenu e pruprietà utili di PTFE di bassu attritu è ​​non reattività, ma sò più facilmente furmabili. FEP hè più dolce di PTFE è fonde à 500 ° F (260 ° C); hè assai trasparente è resistente à u sole. In termini di resistenza à a corrosione, FEP hè l'unicu altru fluoropolimeru dispunibile chì pò currisponde à a propria resistenza di PTFE à l'agenti caustici, postu chì hè una struttura pura carbonu-fluoru è cumpletamente fluorurata. Una pruprietà degna di nota di FEP hè chì hè assai superiore à PTFE in alcune applicazioni di rivestimentu chì implicanu esposizione à detergenti.

01 ABS lego

8) G10 / FR4

G10 / FR4 hè un sistema di resina epossidica laminata in fibra di vetru dielettrica di qualità elettrica cumbinatu cù un substratu di tessutu di vetru. G10 / FR4 offre una resistenza chimica eccellente, valutazioni di fiamma è proprietà elettriche sia in condizioni secche sia umide. Presenta ancu una alta flessione, impattu, forza meccanica è di legame à temperature fino à 266 ° F (130 ° C). G10 / FR4 hè adattatu per l'applicazioni strutturali, elettroniche è elettriche è ancu per schede di pc.  

01 ABS lego

9) LCP

I polimeri di cristalli liquidi sò materiali termoplastichi à puntu di fusione elevatu. LCP exhibe proprietà idrofobiche naturali chì limitanu l'assorbimentu di umidità. Un'altra caratteristica naturale di LCP hè a so capacità di resistere à dosi significative di radiazioni senza degradazione di e proprietà fisiche. In termini di imballu di chip è di cumpunenti elettronichi, i materiali LCP presentanu valori bassi di coefficiente di espansione termica (CTE). I so usi principali sò cum'è alloghji elettrichi è elettronichi per via di a so alta temperatura è a resistenza elettrica.

01 ABS lego

10) Nylon

U Nylon 6/6 hè un nylon à usu generale chì pò esse sia stampatu sia estruitu. U Nylon 6/6 hà boni pruprietà meccaniche è resistenza à l'usura. Hà un puntu di fusione assai più altu è una temperatura d'usu intermittente più altu ch'è u Nylon 6 cast. Hè faciule à tinghje. Una volta tinta, mostra una resistenza à u culore superiore è hè menu suscettibile à u sbiadimentu da u sole è l'ozone è à l'ingiallimentu da l'ossidu nitru. Hè adupratu spessu quandu hè necessariu un costu bassu, alta resistenza meccanica, materiale rigidu è stabile. Hè unu di i plastichi più pupulari dispunibuli. Nylon 6 hè assai più populari in Europa mentre Nylon 6/6 hè assai populari in i Stati Uniti. U Nylon pò ancu esse stampatu rapidamente è in sezioni assai sottili, perchè perde a so viscosità à un gradu rimarchevuli quandu hè stampatu. U Nylon ùn resiste micca bè l'umidità è l'ambienti acquosi.
U Nylon 4/6 hè adupratu principalmente in intervalli di temperatura più alti induve a rigidità, a resistenza à u creep, a stabilità continua à u calore è a forza di fatica sò necessarie. Dunque Nylon 46 hè adattatu per applicazioni di alta qualità in ingegneria vegetale, l'industria elettrica è in applicazioni automobilistiche sottu u cappucciu. Hè più caru ch'è u Nylon 6/6 ma hè ancu un materiale assai superiore chì resiste à l'acqua assai megliu ch'è u Nylon 6/6.

Gradi: - 4/6 30% pienu di vetru, stabilizatu à u calore 4/6 30% pienu di vetru, resistente à a fiamma, stabilizatu à u calore - 6/6 Naturale - 6/6 Negru - 6/6 Super Tough

01 ABS lego

11) PAI (Torlon®) 

PAI (polyamide-imide) (Torlon®) hè un plasticu di alta resistenza cù a più alta forza è rigidità di qualsiasi plasticu finu à 275 ° C (525 ° F). Hà una resistenza eccezziunale à l'usura, à a fluenza è à i chimichi, cumpresi l'acidi forti è a maiò parte di i chimichi organici, è hè idealmente adattatu per ambienti di serviziu severi. Torlon hè tipicamente adupratu per fà hardware è elementi di fissaggio per aerei, cumpunenti meccanichi è strutturali, componenti di trasmissione è di trasmissione, è ancu rivestimenti, compositi è additivi. Pò esse stampatu à iniezione ma, cum'è a maiò parte di i plastichi termoindurenti, deve esse post-guaritu in un fornu. U so prucessu relativamente cumplicatu face stu materiale caru, in particulare forme di stock.

01 ABS lego

12) PARA (IXEF®)

PARA (IXEF®) furnisce una cumbinazione unica di forza è estetica, rendendu l'ideale per e parti cumplesse chì richiedenu sia una forza generale sia una superficie liscia è bella. I cumposti PARA (IXEF®) cuntenenu tipicamente 50-60% di rinforzu di fibra di vetru, dendu una forza è rigidità rimarchevuli. Ciò chì li rende unichi hè chì ancu cù carichi elevati di vetru, a superficie liscia, ricca di resina, offre una finitura lucida senza vetru chì hè ideale per a pittura, a metallizazione o a produzzione di una cunchiglia riflettente naturale. Inoltre, PARA (IXEF®) hè una resina à flussu estremamente elevatu per pudè riempie facilmente muri finu à 0,5 mm, ancu cù carichi di vetru finu à u 60% ..

01 ABS lego

13) PBT

U tereftalatu di polibutilene (PBT) hè un polimeru di ingegneria termoplastica chì hè adupratu cum'è isolatore in l'industria elettrica è elettronica. Hè un polimeru termoplasticu (semi) cristallinu è un tipu di poliester. U PBT hè resistente à i solventi, si riduce assai pocu durante a furmazione, hè meccanicamente forte, resistente à u calore finu à 302 ° F (150 ° C) (o 392 ° F (200 ° C) cù rinfurzamentu in fibra di vetru) è pò esse trattatu cù ignifughe per rendelu incombustibile.

U PBT hè strettamente ligatu à altri poliesteri termoplastichi. Rispuntendu à u PET (tereftalatu di polietilene), PBT hà una forza è rigidità leggermente inferiori, una resistenza à l'impattu leggermente migliore, è una temperatura di transizione vetraria leggermente inferiore. PBT è PET sò sensibili à l'acqua calda sopra 60 ° C (140 ° F). PBT è PET necessitanu prutezzione UV se usate fora.

01 ABS lego

14) PCTFE (KEL-F®)

PCTFE, chjamatu prima cù u so nome commerciale originale, KEL-F®, hà una resistenza à a trazione più alta è una deformazione più bassa in carica di l'altri fluoropolimeri. Hà una temperatura di transizione vetrata più bassa ch'è l'altri fluoropolimeri. Cum'è a maiò parte o tutti l'altri fluoropolimeri hè infiammabile. PCTFE brilla veramente in temperature criogeniche, postu chì mantene a so flessibilità finu à -200 ° F (-129®C) o più. Ùn assorbe micca a luce visibile ma hè suscettibile à a degradazione causata da l'esposizione à a radiazione. U PCTFE hè resistente à l'ossidazione è hà un puntu di fusione relativamente bassu. Cum'è l'altri fluoropolimeri, hè spessu usatu in applicazioni chì richiedenu assorbimentu zero d'acqua è una bona resistenza chimica.

01 ABS lego

15) PEEK

PEEK hè una alternativa di alta resistenza à i fluoropolimeri cù una temperatura superiore à usu continuu di 480 ° F (250 ° C). PEEK presenta eccellenti proprietà meccaniche è termiche, inertezza chimica, resistenza à u creep à alte temperature, infiammabilità assai bassa, resistenza à l'idrolisi è resistenza à a radiazione. Queste pruprietà rendenu PEEK un pruduttu preferitu in l'industria di aereo, automobilistica, semiconduttori è chimica. PEEK hè adupratu per l'applicazioni d'usura è di carica cume sedi di valvola, ingranaggi di pompa, è piastre di valvola di compressore.  

Qualità: Inchiuvatu, 30% cortu pienu di vetru

01 ABS lego

16) PEI (Ultem®)

PEI (Ultem®) hè un materiale plasticu semi-trasparente à alta temperatura cù una resistenza è rigidità estremamente elevate. PEI hè resistente à l'acqua calda è à u vapore è pò sopportà cicli ripetuti in un autoclave à vapore. PEI hà eccezziunali proprietà elettriche è unu di i più alti punti di forza dielettrici di qualsiasi materiale termoplasticu dispunibule in cummerciu. Hè spessu adupratu invece di polisulfone quandu hè necessaria una forza superiore, rigidità, o resistenza à a temperatura. PEI hè dispunibule in gradi pieni di vetru cun forza è rigidità aumentate. Hè un altru plasticu chì trova assai usi sottu à u cappucciu in camiò è autoveiculi. Ultem 1000® ùn hà micca vetru in ellu mentre Ultem 2300® hè pienu di 30% di fibra di vetru corta.

Gradi: Ultem 2300 è 1000 in neru è naturale

01 ABS lego

17) PET-P (Ertalyte®)

Ertalyte® hè un poliester termoplasticu semi-cristallinu senza rinfurzà à basa di tereftalatu di polietilene (PET-P). Hè fabbricatu da qualità di resina pruprietaria fatta da Quadrant. Solu Quadrant pò offre Ertalyte®. Si caratterizza per avè a migliore stabilità dimensionale accoppiata à una resistenza à l'usura eccellente, un bassu coefficiente di attrito, alta resistenza è resistenza à soluzioni moderatamente acide. E pruprietà di Ertalyte® a rendenu particolarmente adatta per a fabbricazione di parti meccaniche di precisione chì sò capaci di sustene carichi elevati è di sopportà cundizioni d'usura. A temperatura di serviziu continuu di Ertalyte® hè di 210 ° F (100 ° C) è u so puntu di fusione hè guasi 150 ° F (66 ° C) superiore à l'acetali. Mantene significativamente più di a so forza originale finu à 180 ° F (85 ° C) di nylon o acetale.

01 ABS lego

18) PFA

Perfluoroalkoxy alkanes o PFA sò fluoropolimeri. Sò copolimeri di tetrafluoroetilene è perfluoroeteri. In termini di e so proprietà, questi polimeri sò simili à u politetrafluoroetilene (PTFE). A grande differenza hè chì i sustituenti alkoxy permettenu à u polimeru di esse trasfurmatu in fusione. À u livellu moleculare, PFA hà una lunghezza di catena più chjuca, è un impegnu di catena più altu ch'è l'altri fluoropolimeri. Contene ancu un atomu di ossigenu à e branche. Quì risulta in un materiale chì hè più trasluzente è hà miglioratu u flussu, a resistenza à u creep è a stabilità termica vicinu o superiore à PTFE. 

01 ABS lego

19) Policarbonatu (PC)

U polimeru policarbonatu amorfu offre una cumbinazione unica di rigidità, durezza è durezza. Esibisce eccellenti intemperie, creep, impact, proprietà ottiche, elettriche è termiche. Disponibile in parechji culori è effetti, hè statu uriginale sviluppatu da GE Plastics, avà SABIC Innovative Plastics. Per via di a so straordinaria forza d'impattu, hè u materiale per caschi di ogni tipu è per sostituti di vetru à prova di proiettile. Hè, cù nylon è Teflon®, unu di i plastichi più populari.

01 ABS lego

20) Polietersulfone (PES)

PES (Polyethersulfone) (Ultrason®) hè un termoplasticu di ingegneria trasparente, resistente à u calore, ad alte prestazioni. PES hè un materiale ductile forte, rigidu cù una stabilità dimensionale eccellente. Hà boni pruprietà elettriche è resistenza chimica. PES pò sopportà una esposizione prolungata à temperature elevate in aria è acqua. PES hè adupratu in applicazioni elettriche, alloghji di pompe, è occhiali di vista. U materiale pò ancu esse sterilizatu per l'usu in applicazioni mediche è di servizii alimentari. Inseme cù alcune altre plastiche cum'è PEI (Ultem®), hè relativamente trasparente à a radiazione. 

01 ABS lego

21) Polietilene (PE)

U polietilene pò esse adupratu per film, imballaggi, sacchetti, tubazioni, applicazioni industriali, contenitori, imballaggi alimentari, laminati è liners. Hè resistente à l'impattu elevatu, bassa densità, è mostra una bona durezza è una bona resistenza à l'impattu. Pò esse adupratu in una larga varietà di metudi di trasfurmazione di termoplastichi è hè particularmente utile induve sò necessarie resistenza à l'umidità è bassu costu.
HD-PE hè un termoplasticu in polietilene. HD-PE hè cunnisciutu per u so grande raportu forza-densità. Ancu se a densità di HD-PE hè solu marginalmente superiore à quella di u polietilene à bassa densità, HD-PE hà poca ramificazione, dendu una forza intermoleculare più forte è una forza di trazione di LD-PE. A differenza di forza supera a differenza di densità, dendu à HD-PE una forza specifica più alta. Hè ancu più duru è più opacu è pò suppurtà temperature un pocu più alte (248 ° F (120 ° C) per brevi periodi, 230 ° F (110 ° C) continuamente). HD-PE hè adupratu in una vasta gamma di applicazioni.

Gradi: HD-PE, LD-PE

01 ABS lego

22) Polipropilene (PP)

U Polipropilene hè un polimeru termoplasticu adupratu in una larga varietà di applicazioni cumpresi imballaggi, tessili (per esempiu corde, biancheria intima termica è tappeti), cancelleria, pezzi plastichi è cuntenitori riutilizabili, apparecchiature di laboratorio, altoparlanti, componenti automobilistici, è banconote in polimeri. Un polimeru d'addizione saturatu fattu da u propilene monomeru, hè robustu è insolitamente resistente à parechji solventi chimichi, basi è acidi.

Qualità: 30% vetru pienu, micca pienu

01 ABS lego

23) Polistirene (PS)

U Polistirenu (PS) hè un polimeru aromaticu sinteticu fattu da u monomeru stirene. U polistirenu pò esse solidu o spumatu. U polistirenu à usu generale hè chjaru, duru è piuttostu fragile. Hè una resina economica per unità di pesu. U polistirenu hè unu di i plastichi più aduprati, a scala di a so pruduzzione essendu di parechji miliardi di chilogrammi à l'annu. 

01 ABS lego

24) Polysulphone (PSU)

Questa resina termoplastica ad alte prestazioni hè nota per a so capacità di resistere à a deformazione sottu carica in una vasta gamma di temperature è condizioni ambientali. Pò esse sanificatu efficacemente cù tecniche di sterilizazione standard è agenti di pulizia, restendu duri è durevoli in acqua, vapore è ambienti chimicamente duri. Questa stabilità rende stu materiale ideale per l'applicazioni in l'industria medica, farmaceutica, aeronautica è aerospaziale, è di trasformazione di alimenti, postu chì pò esse irradiatu è autoclavatu.

01 ABS lego

25) Poliuretanu

U poliuretanu solidu hè un materiale elastomericu di eccezziunali proprietà fisiche cumprese a durezza, a flessibilità è a resistenza à l'abrasione è a temperatura. U poliuretanu hà una larga gamma di durezza da a gomma morbida à a palla da bowling dura. Uretanu combina a durezza di u metalu cù l'elasticità di a gomma. Parti fatte da elastomeri in uretanu spessu vestenu gomma, legnu è metalli da 20 à 1. Altre caratteristiche di poliuretanu includenu una vita di flessibilità estremamente alta, alta capacità di carica è resistenza eccezziunale à u clima, ozonu, radiazioni, oliu, benzina è a maiò parte di i solventi. 

01 ABS lego

26) PPE (Noryl®)

A famiglia Noryl® di resine PPE modificate si compone di miscele amorfe di resina PPO polifenilene etere è polistirene. Combinanu i vantaggi inerenti di a resina PPO, cume alta resistenza à u calore à bon pattu, boni pruprietà elettriche, eccellente stabilità idrolitica è a capacità di aduprà pacchetti FR non alogeni, cun ottima stabilità dimensionale, bona capacità di prucessu è bassa gravità specifica. L'applicazioni tipiche per e resine PPE (Noryl®) includenu cumpunenti di pompa, HVAC, ingegneria di fluidi, imballaggi, pezzi di riscaldamentu solare, gestione di cavi, è telefunini mobili. Si forma ancu bellu.  

01 ABS lego

27) PPS (Ryton®)

U Sulfuru di Polifenilene (PPS) offre a più larga resistenza à i chimichi di qualsiasi plasticu di ingegneria ad alte prestazioni. Sicondu a so literatura di produttu, ùn hà micca solventi cunnisciuti sottu 392 ° F (200 ° C) è hè inerte à vapore, basi forti, carburanti è acidi. Tuttavia, ci sò alcuni solventi organici chì a furzeranu à addolcisce è in furia. L'assorbimentu minimu di umidità è un coefficiente assai bassu di espansione termica lineare, cumbinatu cù a fabbricazione chì allevia u stress, rendenu PPS ideale per cumpunenti lavorati à tolleranza precisa.

01 ABS lego

28) PPSU (Radel®)

U PPSU hè un polifenilsulfone trasparente chì offre una stabilità idrolitica eccezziunale, è una durezza superiore à l'altre resine di ingegneria ad alta temperatura dispunibili in cummerciu. Questa resina offre ancu alte temperature di deflessione è una resistenza eccezionale à u cracking da u stress ambientale. Hè adupratu per l'applicazioni di servizii automobilistici, dentali è alimentari, è ancu per beni ospedalieri è apparecchi medici.

01 ABS lego

29) PTFE (Teflon®)

U PTFE hè un fluoropolimeru sinteticu di tetrafluoroetilene. Hè idrofobicu è hè adupratu cum'è rivestimentu antiaderente per padelle è altri stuvigli di cucina. Hè assai micca reattivu è hè spessu adupratu in cuntenitori è tubazioni per chimichi reattivi è corrosivi. U PTFE hà eccellenti proprietà dielettriche è una alta temperatura di fusione. Hà pocu attritu è ​​pò esse adupratu per l'applicazioni induve hè necessaria azzione di scorrimentu di e parti, cume cuscinetti piani è ingranaggi. U PTFE hà una larga varietà di altre applicazioni chì includenu pallottule di rivestimentu è aduprà in attrezzature mediche è di laboratorio. Dati i so numerosi usi, chì includenu tuttu, da un additivu à i rivestimenti, à i so usi per ingranaggi, elementi di fissaggio è ancu di più, hè, cù u nylon, unu di i polimeri più aduprati.

01 ABS lego

30) PVC

U PVC hè comunmente adupratu per apparecchi à fili è cavi, apparecchi medici / sanitari, tubi, rivestimenti di cavi è apparecchi automobilistici. Hà una bona flessibilità, hè ritardante di fiamma, è hà una bona stabilità termica, un lucente elevatu è un cuntenutu bassu (à nimu) di piombu. L'omopolimeru pulitu hè duru, fragile è difficiule da trattà ma diventa flessibile quandu hè plasticatu. I cumposti di furmatura di clorur di polivinile ponu esse estrusi, stampati à iniezione, stampati à compressione, calandrati, è stampati à colpu per formà una grande varietà di rigidi di prudutti flessibili. A causa di u so ampiu usu cum'è tubazioni di acque reflue interne è in terra, millaie è migliaia di tonnellate di PVC sò prodotte ogni annu.

01 ABS lego

31) PVDF (Kynar®)
E resine PVDF sò aduprate in l'industria di l'energia, rinnovabili è di trasfurmazione chimica per a so eccellente resistenza à a temperatura, chimichi duri è radiazioni nucleari. U PVDF hè ancu adupratu in l'industria farmaceutica, alimentaria è di bevande è di semiconduttori per a so alta purezza è dispunibilità in una mansa di forme. Pò esse ancu adupratu in l'industria mineraria, placcatura è preparazione di metalli per a so resistenza à l'acidi caldi di una vasta gamma di concentrazioni. U PVDF hè ancu adupratu in i mercati automobilistici è architettonici per a so resistenza chimica, eccellente intemperie è resistenza à a degradazione UV.

01 ABS lego

32) Rexolite®

Rexolite® hè un plasticu rigidu è trasluzente pruduttu da reticulazione di polistirenu cù divinilbenzene. Hè adupratu per fà lenti à microonde, circuiti à microonde, antenne, connettori à cavu coassiale, trasduttori di sonu, antenne satellitari TV è lenti sonar.

01 ABS lego

33) Santoprene®

I vulcanizati termoplastichi Santoprene® (TPV) sò elastomeri ad alte prestazioni chì combinanu i migliori attributi di gomma vulcanizzata - cume flessibilità è inseme di bassa compressione - cù a facilità di trasfurmazione di i termoplastichi. In l'applicazioni di u cunsumadore è di i prudutti industriali, a cumminazione di pruprietà TPV di Santoprene è facilità di trasfurmazione offre prestazioni migliorate, qualità consistente è costi di produzione inferiori. In l'applicazioni automobilistiche, u pesu leggeru di i Santoprene TPV contribuisce à migliurà l'efficienza, l'ecunumia di carburante è i costi ridotti. Santoprene offre ancu numerosi vantaghji in l'applicazioni di l'apparecchi, elettrichi, di custruzzioni, di sanità è di imballu. Spessu hè ancu adupratu per soprasformà articuli cum'è spazzolini, manichi, ecc.

01 ABS lego

34) TPU (Isoplast®)
Originariamente sviluppatu per usu medicu, TPU hè dispunibule in qualità lunghe piene di fibra di vetru. U TPU combina a durezza è a stabilità dimensionale di e resine amorfe cù a resistenza chimica di i materiali cristallini. I gradi lunghi rinfurzati cù fibre sò abbastanza forti da rimpiazzà alcuni metalli in applicazioni chì portanu carichi. U TPU hè ancu resistente à l'acqua di mare è à l'UV, u face ideale per l'applicazioni sott'acqua.
Gradi: 40% di vetru longu, 30% di vetru cortu, 60% di vetru longu

01 ABS lego

35) UHMW®

U Polietilene Ultra Molecular Weight (UHMW) hè spessu chjamatu polimeru u più duru di u mondu. UHMW hè un polietilene lineare, ultra alta densità chì hà una alta resistenza à l'abrasione è ancu una forte forza d'impattu. UHMW hè ancu resistente à i chimichi è hà un bassu coefficiente di attritu chì a rende altamente efficace in una varietà di applicazioni. UHMW pò esse reticulatu, trasfurmatu, assuciatu à u culore, machinatu è fabricatu per risponde à a maiò parte di e richieste di i clienti. Hè extrudable ma micca moldable per iniezione. A so lubricità naturale porta à un usu estensivu per i skid, ingranaggi, boccole, è altre applicazioni induve sò necessarie scorrimenti, maglie o altre forme di cuntattu, in particulare in l'industria di a fabbricazione di carta.

01 ABS lego

36) Vespel®

U Vespellu hè un materiale di polimide ad alte prestazioni. Hè unu di i plastichi di ingegneria più performanti attualmente dispunibili. U Vespellu ùn si fonderà micca è pò operà in continuu da temperature criogeniche à 550 ° F (288 ° C) cù escursioni à 900 ° F (482 ° C). I cumpunenti di Vespel presentanu sempre prestazioni superiori in una varietà di applicazioni chì richiedenu usura bassa è lunga vita in ambienti severi. Pò esse adupratu per anelli di guarnizioni rotanti, rondelle di spinta è dischi, boccole, cuscinetti flangiati, stantuffi, pastiglie di vuoto, è isolatori termichi è elettrichi. U so un svantaghju hè u so costu relativamente altu. Una canna di diametru di ¼ ", lunga 38", pò custà 400 $ o più.


Tempu di posta: Nov-05-2019