Disegnu speciale per tastieri di gomma persunalizati

Quandu pruducia un teclatu di silicone persunalizatu, fate attente attenzione à a manera chì e vostre chjave seranu marcate o marcate.Parechji disinni di tastieri ùn anu micca bisognu di marcatura, cum'è i tastieri chì seranu tenuti in u locu da una lunetta (etichettata) di qualchì tipu.Tuttavia, a maiò parte di i tastieri anu bisognu di una forma di marcatura per identificà e funzioni di ogni chjave.Avete una quantità di scelte diffirenti quandu si tratta di creazione di chjave, ognunu cù i so benefizii unichi.

 

Stampa

A stampa hè u metudu più spessu utilizatu per marcà i tasti di silicone è di gomma, soprattuttu perchè hè più prezzu è assai versatile in culori è forme utilizati.Durante u prucessu di stampa, u teclatu hè appiattitu per quessa chì a superficia di cuntattu di a stampante pò etichettate a cima di a chjave.Sicondu a curvatura di e vostre cime chjave desiderate, pudete esse capace di stampà tuttu u modu à u bordu di ogni chjave.Pudete ancu stampà più cuncentrazione in i centri.

I chjavi stampati sò boni, ma si sguassate ancu abbastanza rapidamente.À u tempu, a superficia di a chjave hè abrasa da a manu, è a superficia stampata sguassate.Ci hè parechje manere di allargà a vita di e chjave stampate.

1. I tappi di plastica ponu esse appiccicati nantu à a fine di ogni chjave, dendu à e chjave una struttura unica, mentre chì prutegge ancu a superficia chjave da l'abrasione.
2. I rivestimenti d'oliu nantu à e cime di i chjavi dà i chjavi un finitu brillanti.Amplianu ancu a vita di a stampa.
3. Drip coating è Parylene coatings sò appiicati nantu à e chjave dopu a stampa.Questu pruduce una barriera trà a superficia stampata è l'utilizatore senza avè bisognu di un capu di plastica.I rivestimenti allarganu a vita di e chjave, ma duvete verificà a tolleranza ambientale di i rivestimenti prima di utilizà in certi casi.

 

Incisione laser
In l'incisione laser, a superficia di gomma di silicone hè trattata cù un top coat opaca chì hè incisa à laser per creà u disignu.Se cumencia cù una capa di basa traslucida, questu pò esse una tecnica di etichettatura estremamente utile per creà un teclatu di silicone retroilluminatu.A luce brillarà attraversu l'etichetta mentre hè bluccata da u restu di a chjave, creendu un effettu visuale utile.L'opzioni di rivestimentu è capping sò listessi per l'incisione laser.Ancu se, postu chì l'etichetta ùn hè micca stampata, ùn sò micca cum'è ubligatorie.

 

Cappucci di plastica
Tappi di plastica deve esse usatu per situazioni induve a longa vita di u teclatu hè imperativa.I tappi di chjave di plastica ponu esse cuncepiti cù i numeri / etichette stampati nantu à a so superficia, o cù depressioni o ancu plastichi di culore diversu.
I tappi di plastica sò a suluzione più caru à u dilema di l'etichettatura chjave.Ma sò ancu ideali per situazioni induve u teclatu vi vede tantu usu chì a stampa regulare ùn funziona micca.Se vulete usà tappi di plastica nantu à i vostri tastieri di silicone, assicuratevi chì u plasticu chì utilizate ùn hè micca cunduttivu è resisterà à a stessa temperatura cum'è u restu di u tastu di silicone.

 

Considerazioni supplementari

Quandu decide nantu à un tipu d'etichetta per i vostri chjave, assicuratevicunsultàcù i diseggiani è ingegneri prufessiunali in JWT Rubber.Avemu da travaglià cun voi per truvà un cumprumissu trà a vita chjave è l'efficacità di u costu.

Tastiera in gomma retroilluminazione

Tastiera in gomma retroilluminazione

Tastiera in gomma retroilluminazione

Tastiera di plastica è gomma

Soluzione di tastiera di gomma persunalizata

Soluzione di tastiera di gomma persunalizata

Soluzione di tastiera di gomma persunalizata

Rivestimentu PU

Soluzione di tastiera di gomma persunalizata

Dispositivo di incisione laser JWT

Soluzione di tastiera di gomma persunalizata

Tastiera di gomma di stampa di seta


Tempu di Postu: Jul-05-2020