Sia a gomma sia u silicone sò elastomeri. Sò materiali polimerichi chì mostranu u cumpurtamentu viscoelasticu, chì hè generalmente chjamatu elasticità. U silicone si pò distingue da e gomme per a struttura atomica. Inoltre, i siliconi anu pruprietà più speziale di e gomme normali. E gomme sò naturale, o ponu esse sintetizate. Basatu annantu à questu, u silicone pò esse sferenziatu da a gomma.

Gomma

Generalmente, tutti l'elastomeri sò cunsiderati cum'è gomme in cui e dimensioni ponu esse cambiate in gran parte da u stress, è ponu esse restituiti à e dimensioni originali dopu a rimozione di u stress. Sti materiali mostranu una temperatura di transizione vetraria per via di a so struttura amorfa. Ci sò parechji tippi di gomme o elastomeri cum'è a gomma naturale, u poli isoprene sinteticu, a gomma di stirene butadiene, a gomma nitrile, u policloprenu è u silicone. Ma a gomma naturale hè a gomma chì ci vene in mente quandu si cunsidereghja i gommi. A gomma naturale hè ottenuta da u lattice di Heveabrasiliensis. Cis-1, 4-polyisoprene hè a struttura di gomma naturale. A maiò parte di e gomme cuntenenu catene di polimeri di carbonu. Tuttavia, i gomme di silicone cuntenenu siliciu in catene di polimeri invece di carbonu.

Silicone

U silicone hè una gomma sintetica. Hè sintetizatu mudificendu u siliziu. U silicone hè custituitu da una spina dorsale di atomi di siliciu cù atomi di ossigenu alternati. Cum'è u silicone hà ligami silicium-ossigenu à alta energia, hè più resistente à u calore ch'è d'altre gomme o elastomeri. A differenza di l'altri elastomeri, a spina inorganica di u silicone face a so resistenza à i funghi è à i chimichi più alti. Inoltre, a gomma di silicone hè resistente à l'attacchi di ozonu è UV perchè u legame di ossigenu di siliziu hè menu suscettibile à questi attacchi cà u legame carbonu-carbonu di a spina dorsale in altri elastomeri. U silicone hà una forza di trazione inferiore è una forza di strappu inferiore à e gomme organiche. Tuttavia à alte temperature, mostra eccellenti proprietà di trazione è strappu. Questu hè chì a variazione di e proprietà in silicone hè menu à alte temperature. U silicone hè più resistente ch'è l'altri elastomeri. Queste sò poche di e pruprietà benefiche di u silicone. Indipendentemente, a vita di fatica di i gommi di silicone hè più corta chè e gomme organiche. Hè unu di i svantaghji di a gomma di silicone. Inoltre, a so viscosità hè alta; dunque, cagiona prublemi di fabricazione per via di pruprietà di flussu povere.
A gomma hè aduprata per parechje applicazioni cum'è stuviglii di cucina, elettronica, applicazioni automobilistiche ecc, per via di u so cumpurtamentu elasticu. Cum'elli sò materiali impermeabili, sò aduprati cum'è sigillanti, guanti ecc. I gommi o l'elastomeri sò materiali eccellenti per scopi isolanti.
Da tutte e gomme, u silicone hè assai megliu per l'insulamentu termicu per via di a so resistenza à u calore. A gomma di silicone offre pruprietà speciali, chì e gomme organiche ùn anu pussessu.

Silicone vs gomma

Caucciu Cunvenziunale
Richiede additivi tossichi per stabilizzassi
Cuntene imperfezzioni superficiali
Corrosivu / Vita corta
Neru
Periscibile. Degradatu da a luce UV è da a temperatura estrema
Adupratu idealmente in applicazioni automobilistiche è industriali

Gomma di Silicone

Ùn richiede micca additivi tossichi
Liscia
Durabile / Longa vita
Trasparente o qualunque culore vulete
Ùn si degrada micca cù a luce UV o a temperatura estrema
Idealmente adupratu per l'applicazioni mediche è di trasformazione di alimenti

Conventional Rubber vs silicone rubber

Ùn richiede micca additivi tossichi

À u cuntrariu di a gomma, u prucessu di produzzione per creà silicone di qualità ùn richiede micca l'aggiunta di agenti stabilizatori discutibili. Ancu se i prucessi di pruduzzione di gomma sò in continuu adattati in i tentativi di riduce l'usu di carcinogeni discutibili, questu riflette inevitabilmente a stabilità di a gomma. Mentre cù u silicone, u prucessu di produzzione hè tale, chì u materiale resultante hè cumpletamente stabile senza a necessità di additivi tossichi.

Liscia

A scienza di basa ci dice chì sottu à un microscopiu una superficie liscia hè più igienica ch'è una superficie ruvida / crepata. A superficia irregulare di a gomma permette à i germi microscopichi è di i batteri di risiede dentru. Questu hè un prublema chì s'aggrava solu cù u tempu chì a gomma cumincia à deteriorassi, permettendu di portà sempre più batteri. U silicone hè cumpletamente lisciu à livellu microscopicu è rimane cusì per tutta a so vita, rendendulu senza dubbiu più igienicu chè alternative di gomma.

Durabile / Longa vita

A vita di qualsiasi pruduttu deve esse sempre vista in relazione à u so costu. Qualcosa ùn hè micca necessariu à bon pattu se hà bisognu di rimpiazzamentu continuu. A durabilità in materiali cummerciali cum'è gomma è silicone hè una preoccupazione finanziaria è un prublema igienicu. A silicone media dura quattru volte più di a gomma. À solu u doppiu di u prezzu di a gomma, questu offre chiaramente risparmi finanziarii impurtanti à longu andà, oltre à riduce i fastidi è a manodopera per rimpiazzà l'articuli.

Trasparente o qualunque culore vulete

Ci hè assai da dì per a trasparenza. Se un prublema pò esse vistu, pò esse risoltu. Se una lunghezza di tubi di gomma nera diventa bluccata, ùn ci hè manera di dì esattamente induve hè quellu bloccu. Se u bloccu hè cumpletu, allura u tubu hè redundante. Tuttavia, forse peghju seria un bloccu parziale, limitendu u flussu, rallentendu a produttività è influenzendu negativamente l'igiene. U silicone hè chjaru. I blocchi è i prublemi ponu esse avvistati facilmente è riparati subitu, senza alcun preghjudiziu à a qualità. In alternativa, pudete aghjunghje tinte à u mischju di silicone in u prucessu di fabricazione per creà qualsiasi culore chì vulete.

Ùn si degrada micca cù a luce UV o a temperatura estrema

Appena qualcosa cumencia à degradassi, cumencia à diventà instabile è à causà inquinanti. A gomma hè un materiale "muribondu"; cambiendu in continuu, si degrada da u mumentu chì hè pruduttu è stu prucessu hè assai acceleratu da u stress, a pressione, i cambiamenti di temperatura è da l'esposizione à a luce UV. U silicone ùn face micca. Ùn hè micca effettuatu da a luce UV o da a temperatura estrema. Eventuali fiaschi resulteranu in semplici lacrimi, dendu una indicazione chjara chì deve esse rimpiazzata, senza causà alcuna contaminazione à longu andà.

Idealmente adupratu per l'applicazioni mediche è di trasformazione di alimenti

Fighjendu e pruprietà uniche di u silicone paragunatu à a gomma, hè faciule da vede perchè u silicone hè u materiale di scelta per l'applicazioni mediche è per l'usu in l'industria di trasfurmazione di l'alimentu. Induve hè necessaria un'azione ripetitiva, a natura flessibile di u silicone pò sopportà e sollecitazioni è e pressioni cuntinue per un periudu assai più longu di a gomma è senza corruzzione o cracking in u prucessu. Questu porta à menu contaminazione, risparmi finanziarii è un ambiente più igienicu.


Tempu di posta: Nov-05-2019