Cumu Funziona i Tastieri in Gomma?

Un interruttore di membrana in tastiera in gomma utilizza gomma di silicone stampata à cumpressione cù pillule di carbonu cunduttive o cù attuatori in gomma non conduttiva. U prucessu di stampaggio à compressione crea un web angulatu intornu à un centru di tastiera. Quandu un tastieru hè pressatu, a fascia collassa o si deforma per pruduce una risposta tattile. Quandu a pressione nantu à u tastieru hè liberata, a fascia torna u tastieru à a so pusizione originale cù risposte positive. A chjusura di u circuitu di l'interruttore si face quandu a pillula cunduttiva o l'inchiostru conduttivu stampatu face u cuntattu cù un PCB quandu u web hè statu deformatu. Eccu u Diagramma di cuncepimentu di basa di u tastieru in silicone.

Basic Silicone Rubber Keypad Switch Design diagram

Quali sò i vantaghji di aduprà tasti in gomma?

Cost-efficace: i tasti di gomma sò relativamente economici per una basa per pezza, ma richiedenu strumenti abbastanza costosi, di solitu chì li rendenu una scelta di cuncepimentu per prughjetti di volumi più alti.
Resistenza à l'aria aperta: e tastiere di gomma anu una resistenza eccezziunale à e temperature estreme è l'invecchiamentu. A gomma di silicone hà ancu una resistenza eccellente à i chimichi è à l'umidità.
Flessibilità di cuncepimentu: I tasti di gomma offrenu una mansa di opzioni cusmetiche è estetiche è dinò una persunalizazione tattile.
Reazione tattile superiore: a geometria di a fascia di tastiera pò creà un tastieru tridimensionale cù una risposta tattile ferma è un viaghju di switch più longu. E forze di attuazione è u cambiamentu di viaghju ponu esse persunalizate à e vostre esigenze.
Pò aduprà pillule di carbonu, attuatori in gomma non conduttiva, o cupole tattili in acciaio inox.
Si ponu aduprà forme è dimensioni insolite di tastiera, è ancu diversi durometri in gomma (durezza).
Culori multipli ponu esse uttenuti mudificendu u flussu di u culore in u prucessu di stampaggio a compressione.
Grafica di tastiera in gomma pò esse ulteriormente persunalizata stampendu serigrafia a superficie superiore di u tastieru.
L'interruttori di tastiera in gomma ponu esse rivestiti cù spruzzo di poliuretanu per una durabilità aumentata.
I tasti di gomma ponu esse impermeabili à liquidi, polvere è gasi aduprendu disegni creativi cum'è un cuncepimentu avvolgente.
Flessibilità di Illuminazione Torna: I tasti di gomma ponu esse retroilluminati cù LED, lampade in fibra ottica è illuminazione EL. L'incisione laser di u tastieru di gomma pò arricchisce l'effetti di a retroilluminazione. L'usu di tubi di luce in i tasti individuali hè ancu un modu per persunalizà a retroilluminazione è impedisce a diffusione di luce.

Chì sò Alcune Cunsiderazioni di Cuncepimentu per Tastiere in Gomma?

Risposta Tattile: A variazione di a risposta tattile hè realizata da una quantità di fattori cume cambià a geometria di u web è u durometru di a gomma di silicone. U Durometru pò varià da 30 - 90 shore A. Parechje dimensioni di forma chjave ponu esse cuncipite, è u viaghju da a tastiera pò esse quant'è 3mm. A forza di azzione pò esse alta cum'è 500 grammi cù certe forme è dimensioni di tastiera.
Snap Ratio: L'alterazione di u rapportu snap di u tastieru influenzerà ancu u feedback tattile di u vostru tastu di gomma. Rapporti snap di 40% - 60% sò raccomandati per a combinazione ottimale di sensazione è massimizà a vita di u tastieru. Una volta chì u raportu snap scende sottu à 40%, a sensazione snap-action di u tastieru hè diminuita, ancu se a vita di u switch hè migliorata.
Mudellazione di Flussu: Un prucessu chì i culori persunalizati sò intrudutti in u prucessu di compressione in modu chì i culori sò stampati in a gomma di silicone attuale. A persunalizazione ulteriore pò esse ottenuta stampendu serigrafie grafiche persunalizate nantu à a superficie superiore di i tasti.
Incisione Laser: U prucessu di rimozione di u stratu di u top coat di una tastiera dipinta (di solitu di culore neru) per palisà u stratu di culore più chjaru sottu (di solitu biancu). In questu modu l'illuminazione posteriore brilla solu per e zone chì sò state incise. Combinendu l'incisione laser cù fibra ottica, LED, o retroilluminazione EL, ùn ci hè limite per a gamma di effetti di retroilluminazione creativa chì pudete ottene.

Cuntattateci avà per parlà cù u nostru ingegnere prufessiunale nantu à e soluzioni di tastiera in gomma di silicone.

 

Cumu JWT vi aiuta à trattà cù u Tastieru di Gomma

U nostru prucessu hè simplice ...

  1. Ricevi u più benefiziu quandu cunsultate cun noi prima in u vostru prugettu. I nostri ingegneri di cuncepimentu travaglianu strettamente cun voi, offrendu raccomandazioni esperti è supportu per creà un cuncepimentu di tastiera di gomma affidabile chì hè custruitu in a nostra struttura certificata ISO per soddisfà i vostri requisiti di applicazione.
  2. Ricumandemu a soluzione più pratica è economicu chì risponde à i vostri bisogni è soddisfa i vostri obiettivi.
  3. Avete una linea di cumunicazione diretta cù i nostri ingegneri di cuncepimentu per stà infurmatu nantu à u prugressu di u vostru prugettu.
  4. Stampa avanzata è capacità di fabbricazione, è fornitori di fiducia ci permettenu di selezziunà i migliori cumpunenti per u vostru assemblea integrata.
  5. A consegna finale hè un assemblea di interruttore di tastiera in gomma robusta, ricca di funzionalità, chì distinguerà u vostru equipagiu à parte da a cumpetizione.
  6. CUNTATATI avà in quantu à a vostra assemblea di tastiera in gomma.
  7. Visita a nostra Galeria di produttu per amparà di più nantu à e varie custruzzioni è e caratteristiche di u pruduttu chì pudemu offre, è amparà cumu JWT pò persunalizà a vostra assemblea di tastiera in gomma per soddisfà è superà e vostre esigenze di applicazione uniche.

Tempu di posta: Nov-05-2019