Cumu Funziona un Tastiera di Silicone?

 

 

Prima, scopre ciò chì hè Silicone Keypad?

SI tasti di gomma ilicone (cunnisciutu ancu com'è Tastiera Elastomerica) sò largamente usati in i prudutti elettronichi di u cunsumu è industriali cum'è una soluzione di commutazione à pocu costu è affidabile.

In a so forma più basica, un teclatu di silicone hè basicamente una "maschera" chì si trova nantu à una serie di switches per furnisce una superficia più còmoda è tattile per l'utilizatori. Ci hè una quantità di variità di keypads di silicone. JWT Rubber pò pruduce keypads cù funzioni assai più avanzate di quelli chì sò listati quì sottu. Ma hè impurtante chì ogni designer capisce u prucessu generale da quale i tasti di silicio cunverte l'input di l'utilizatori in signali chì operanu l'elettronica è a machina.

Buttuni di u tastu di silicone

 

Produzzione di Tastiera di Silicone

I tasti di silicone sò fatti cù un prucessu chjamatu molding di compressione. U prucessu usa basicamente una cumminazione di pressione è temperatura per creà superfici flexibles (ma durable) intornu à i cuntatti elettronici cintrali. I tasti di silicone sò pensati per pruduce una risposta tattile uniforme in tutta a superficia. Sò pensati per esse neutrali elettronicamente, cusì l'interferenza da u materiale ùn hè micca un fattore in l'usu di u dispusitivu.

Una considerazione impurtante di i tasti di silicone hè a capacità di fà u tastieru tutale un unicu pezzu di tela di silicone, invece di avè chjavi individuali prudutte separatamente. Per un dispositivu cum'è un cuntrollu remotu, questu permette una più grande facilità di produzzione (è costi più bassi) postu chì u teclatu pò esse inseritu cum'è un pezzu unicu sottu à un dispositivu di plastica. Questu aumenta ancu a resistenza di un dispositivu à i fluidi è i danni ambientali. Per esempiu, s'ellu sguassate un liquidu nantu à un teclatu di silicone chì hè fattu di un pezzu solidu di silicone, u fluidu pò esse sguassatu senza infiltrazione di u dispusitivu è causendu danni à i cumpunenti internu.

 

Funzionamenti interni di a tastiera in silicone

Sottu ogni chjave nantu à un teclatu di silicone hè una seria relativamente simplice di cuntatti elettronichi chì aiutanu à furnisce impulsi elettronichi quandu i chjavi sò depressu.

Funzionamenti interni di a tastiera in silicone

Quandu pressu una chjave nantu à u teclatu, depresses quella sezione di u web di silicone. Quandu pressu abbastanza chì a pillola di carbone / d'oru nantu à a chjave tocca u cuntattu PCB sottu à quella chjave per compie un circuitu, l'effettu hè cumpletu. Questi cuntatti di switch sò estremamente simplici, chì significa chì sò costuali è assai durable. A cuntrariu di parechji altri dispusitivi di input (fighjendu à voi, tastieri meccanichi) a vita effettiva di un teclatu di silicone hè effettivamente infinita.

 

Personalizazione di tastiere di silicone

A natura versatile di silicone permette un grande gradu di persunalizazione di u teclatu stessu. A quantità di pressione chì ci vole à appughjà una chjave pò esse cambiata mudificà a "durezza" di u silicone. Questu pò significà a necessità di una forza tattile più grande per appughjà l'interruttore (ancu se u disignu di a tela hè sempre u più grande cuntributore à a forza di attuazione). A forma di a chjave ghjoca ancu un rolu in a so sensazione tattile generale. Stu aspettu di persunalizazione hè chjamatu "snap ratio", è hè un equilibriu trà l'abilità di fà chì i chjavi si sentenu indipendenti / tattili, è u desideriu per i diseggiani di pruduce un teclatu chì avarà una vita più alta. Cù abbastanza di una razione snap, i chjavi si sentenu veramente cum'è s'ellu "cliccanu", chì hè satisfacente per l'utilizatore, è li dà feedback chì a so input hè stata capita da u dispusitivu.

Disegnu basicu di interruttore di tastiera in silicone


Tempu di pubblicazione: 05-10-2020