Chì ghjè a Differenza trà Gomma di Silicone è EPDM?

Quandu selezziunate una gomma per l'usu, parechji Ingegneri anu bisognu di fà una scelta trà a selezzione di silicone o EPDM.Avemu ovviamente una preferenza per u silicone (!) Ma cumu si scontranu i dui à l'altru ?Chì ghjè l'EPDM è se avete bisognu di sceglie trà i dui, cumu decide?Eccu a nostra guida rapida per EPDM ...

 

Cosa hè EPDM?

EPDM significa Ethylene Propylene Diene Monomers è hè un tipu di gomma sintetica d'alta densità.Ùn hè micca cusì resistente à u calore cum'è a silicone, ma hè capaci di sustene a temperatura alta finu à 130 ° C.Per quessa, hè utilizatu cum'è un cumpunente in una larga varietà di industrii, cumprese l'industriale, a custruzione è l'automobile.A temperature più basse, l'EPDM ghjunghje à u puntu di fragilità à -40 ° C.

L'EPDM hè ancu populari cum'è una gomma esterna perchè hè resistente à l'intemperie, cumprese a resistenza à l'acidu è l'alkali.Comu tali, truverete di solitu esse usatu per cose cum'è i sigilli di a finestra è a porta o l'impermeabilizazione.

L'EPDM hà ancu una bona abrasione, crescita di cut è resistenza à lacrime.

 

Cosa di più pò offre silicone?
Mentre u silicone è l'EPDM sparte una quantità di caratteristiche cum'è una resistenza ambientale eccellente, ci sò ancu una quantità di differenze significative è hè impurtante di ricunnosce queste quandu fate e vostre decisioni di compra.

U silicone hè una mistura di carbone, idrogenu, ossigenu è silicone è sta mistura dà una quantità di benefici chì l'EPDM ùn hà micca.U silicone hè assai più resistente à u calore, pudendu sustene a temperatura finu à 230 ° C, mantenendu e so proprietà fisiche.In più, hè ancu un elastomeru sterile è cusì hè populari in l'industria di l'alimentariu è di e bevande.À basse température, le silicone dépasse également l'EPDM et n'atteindra pas le point fragile jusqu'à -60°C.

U silicone hè ancu più stretcher è furnisce più allungamentu di l'EPDM.Pò esse ancu formulatu per esse cum'è resistente à lacrime cum'è EPDM.Tutti dui aspetti facenu ideali per l'utilizazione cum'è membrani di vacuum in machini utilizati per pruduce pannelli solari è mobili laminati, spessu chjamati machini di vacuum forming.

A silicone hè un elastomeru più stabile è, in u risultatu, i cumpratori sentenu chì a silicone hè megliu cum'è una suluzione più sicura à longu andà per quessa.Ancu se u silicone hè vistu cum'è u più caru di i dui, a vita di l'EPDM hè spessu più corta di quella di silicone è per quessa deve esse rimpiazzata in l'applicazione più spessu.Questu risultatu in u costu à longu andà sopra à quellu di u silicone.

Infine, mentre chì l'EPDM è u silicone si gonfiaranu s'ellu si mette in l'oliu per longu periodi di tempu à alte temperature, a silicone hà resistenza à l'olii alimentarii à a temperatura di l'ambienti, per quessa hè aduprata in a trasfurmazioni di l'oliu alimentari cum'è sigilli è guarnizioni per a machina di trasfurmazioni.

 

Cumu sceglie trà i dui?
Mentre chì sta guida breve riassume solu alcune di e differenze trà i dui, u megliu modu per determinà quale gomma avete bisognu hè di capisce u scopu di l'usu è l'applicazione esatta.Identificà cumu vulete usà, quali cundizioni serà sottumessu è cumu avete bisognu à fà vi permetterà di avè una vista assai più chjara in quantu à quale gomma di sceglie.

Inoltre, assicuratevi di cunsiderà aspetti cum'è a forza, a flessibilità è u pesu chì u materiale avarà bisognu di sustene chì questi ponu ancu esse fattori decisivi cruciali.Quandu avete sta infurmazione, a nostra guida cumpleta di Silicone Rubber vs EPDM vi pò furnisce l'infurmazioni approfondite chì avete bisognu per fà a vostra determinazione finale.

Se preferite discutiri i vostri bisogni di u prugettu cù unu di a nostra squadra allora qualchissia hè sempre dispunibule.Basta cuntattateci.

Struttura-chimica-di-EPDM-mononer Gomma etilene propilene


Tempu di post: Feb-15-2020