Da induve vene a gomma di silicone Dose?

 

Per capisce a multitùdine di modi chì a gomma di silicone pò esse usata, hè impurtante per rializà a so origine.In questu blog, fighjemu un ochju da induve vene a silicone per capiscenu più nantu à e so caratteristiche.

 

Capisce i sfarenti tippi di gomma

Per capisce ciò chì u silicone hè, prima bisognu di cunnosce i diversi tipi di gomma dispunibili.In a so forma più pura, a gomma naturale hè più cumunimenti ricunnisciuta cum'è lattice è in realtà vene direttamente da un arbulu di gomma.Questi arburi sò stati scuperti per a prima volta in Sudamerica è l'usu di a gomma da elli data di a cultura Olmec (Olmec significa literalmente "Rubber People"!).

Tuttu ciò chì ùn hè micca furmatu da questa gomma naturale hè dunque fattu da l'omu è hè cunnisciutu com'è sinteticu.

Una nova sustanza fatta mischjendu diversi materiali inseme hè chjamata polimeru sinteticu.Se u polimeru mostra proprietà elastiche, hè identificatu cum'è elastomeru.

 

Da chì hè fattu u silicone?

U silicone hè identificatu cum'è un elastomeru sinteticu perchè hè un polimeru chì mostra viscoelasticità - vale à dì chì mostra a viscosità è l'elasticità.Coloquially genti chjamanu sti caratteristiche elastica gomma.

U silicone stessu hè custituitu da carbonu, idrogenu, ossigenu è siliciu.Nota chì l'ingredientu cuntenutu in silicone hè scrittu in modu diversu.L'ingredientu siliciu vene da a silice chì hè derivata da a sabbia.U prucessu di fà u siliciu hè cumplessu è implica parechje tappe.Stu prucessu arduu cuntribuisce à u prezzu premium di a gomma di silicone cumparatu cù a gomma naturale.

U prucessu di fabricazione di silicone implica l'estrazione di siliciu da a silice è u passa per l'idrocarburi.Allora hè mischju cù l'altri chimichi per creà silicone.

 

Cumu hè fattu a gomma di silicone?

A gomma di silicone hè una cumminazione di una spina inorganica Si-O, cù gruppi funziunali organici attaccati.Le lien silicium-oxygène confère à la silicone sa résistance à haute température et sa flexibilité sur une large gamme de températures.

U polimeru di silicone hè mischju cù filler di rinforzu è aiuti di trasfurmazioni per furmà una gomma rigida, chì pò esse reticulata à temperatura elevata usendu perossidi o curing per poliaddizione.Una volta reticulatu u silicone diventa un materiale solidu, elastomericu.

Quì à Silicone Engineering, tutti i nostri materiali di silicone sò curati cù u calore chì classifica i nostri prudutti di silicone cum'è silicone HTV o vulcanizatu à alta temperatura.Tutti i nostri gradi di silicone sò equipati, mischiati è fabbricati in i nostri 55,000 sq.ft. facilità in Blackburn, Lancashire.Questu significa chì avemu una tracciabilità completa è una responsabilità di u prucessu di produzzione è pudemu assicurà i più alti standard di gestione di qualità in tuttu.Attualmente processemu più di 2000 tunnellate di gomma di silicone ogni annu chì ci permette di esse assai competitivi in ​​u mercatu di silicone.

 

Chì sò i benefici di l'usu di gomma di silicone?

U prucessu di produzzione è a cumpusizioni di materiale di gomma di silicone li dà una grande flessibilità, chì hè ciò chì a rende cusì populari per tanti usi.Hè capace di sustene a fluttuazioni estreme di a temperatura da -60 °C à 300 °C.

Havi ancu una eccellente resistenza ambientale da l'ozonu, i UV è l'intemperie generale chì u rende ideale per a sigillatura esterna è a prutezzione di i cumpunenti elettrici cum'è l'illuminazione è i recinti.A spugna di silicone hè un materiale ligeru è versatile chì a rende ideale per riduce e vibrazioni, stabilizà e articulazioni è diminuisce u rumore in l'applicazioni di trasportu di massa - facendu populari per l'usu in ambienti cum'è treni è aerei induve u cunfortu di u cliente hè aiutatu da l'usu di gomma di silicone.

Questu hè solu una breve panoramica di l'urighjini di a gomma di silicone.Tuttavia, in JWT Rubber capimu quantu hè impurtante chì capisce tuttu ciò chì hè u pruduttu chì cumprate.Se vulete sapè di più per capisce cumu a gomma di silicone pò travaglià in a vostra industria allora cuntattateci oghje.

gomma naturale                             Miniatura di formula di gomma di silicone


Tempu di post: 15-Jan-2020