I prudutti di silicone liquidu sò un tipu di prutezzione di l'ambiente, i prudutti di u carbonu è verdi processati è stampati cù silicone cum'è materia prima.I principali tecnichi di trasfurmazioni sò l'injection, l'estrusione è l'estrusione.U silicone hà un rendimentu superiore insustituibile di altre gomma molle, cum'è: bona elasticità è resistenza à l'acqua è à l'umidità, resistenza à l'acidu, l'alkali è altre sustanzi chimichi, ùn cuntene micca sustanzi dannusu, mentre ùn hè micca faciule di deformazione.

 

Vantaghji:

Non tossicu per u corpu umanu, inodore è senza gustu.

Bona trasparenza, pò esse disinfettatu.

Prestazione

Bon toccu, elasticità, proprietà anti-aging.

bona resistenza à a temperatura alta, stabilità termica (temperatura di travagliu cuntinuu finu à 180°C)

bon rendiment à bassa temperatura (ancora morbida à -50°C).

Eccellente insulamentu elettricu, ùn saranu micca prudutte sustanzi dannosi quandu si brucia

 

 

Siconda, a gamma di applicazionigomma di silicone liquidu

gomma di silicone liquidu pò esse usatu per marchi, prudutti di silicone, pacifiers, forniture di silicone medicale, rivestimentu, impregnazione, infuzione, etc. Adupratu in cola di cristalli, poliuretani, muffa di resina epossidica, prucessu di stampatura per iniezione, muffa di torta è altri prudutti di silicone, largamente utilizati in u industria ilittronica cum'è cumpunenti ilittronica di a prova di umidità, cunsegna, insulation coating è materiali potting, cumpunenti ilittronica, è assemblea à ghjucà polvara, umidità, scossa è prutezzione insulation.Cum'è l'usu di cumpunenti elettronichi trasparenti in gel, ùn solu pò ghjucà a prutezzione antiurtu è impermeabile, ma ancu ponu vede i cumpunenti è ponu detectà u fallimentu di i cumpunenti cù una sonda, per rimpiazzà, u gel di silicone dannatu pò esse invasatu di novu per riparà.Pò esse ancu usatu per fà stampi di stampa per gesso, cera, resina epossidica, resina di poliester, resina di poliuretano è lega di puntu di fusione bassu, etc. Hè adupratu in embossing à alta frequenza di pelle artificiale, modellazione di faccia è sola di scarpi. fabricazione di arti è crafts, ceramica, industria di ghjoculi, mobili, replicazione di cumpunenti elettronichi di l'apparecchi domestici, è stampatura di materiali di gesso è di cimentu, stampatura di prudutti di cera, fabricazione di mudelli, stampatura di materiali, etc.

 

Terzu, e caratteristiche di silicone liquidu

Differenza di caratteristiche di iniezione di i prudutti di stampatura di silicone liquidu è di i prudutti ordinali di stampaggio in iniezione.

gomma di silicone liquidu hè un termo materiale di stallazione.

Cumportamentu reologicu cum'è seguitu: viscosità bassa, curing rapidu, diluente di taglio, coefficient di espansione termale più altu.

fluidità assai bona, bassi requisiti per a forza di clamping è a pressione di iniezione, ma elevati requisiti per a precisione di l'iniezione.

U disignu di l'exhaust hè relativamente difficiule, certi prudutti anu da esse cuncepitu cù una struttura di vacuum sigillata, chì richiede una alta precisione per u moldu.

U barile è u sistema di versazione anu bisognu di disignà a struttura di rinfrescante, mentre chì u muffa hà bisognu di disignà u sistema di riscaldamentu.


Tempu di Postu: Aug-30-2022