In a prima fase, parechji materiali in diversi campi sò stati scelti in silicone, gomma è adesivu plasticu è adesivu HTV, è in a premessa di rializà i requisiti di prutezzione di l'ambiente è livellu di sicurezza, deve sceglie materiale di silicone di alta qualità per l'alimentariu. materiale di silicone di qualità, sapete e so caratteristiche è e so differenzi?

 

A cumpusizioni di materiale di l'anellu di silicone di tipu O di qualità alimentaria hè principalmente a policondensazione di materiale in gel di polimeru inorganicu di silicatu, a cumpusizioni hè diossidu di silicone, a quantità di u periodu hè più di 98%, cumminata cù gas.A finezza di silicone di fase hà righjuntu 400-1000 mesh, per via di a bassa densità hà una bona stabilità, micca tossicu è insapore, rendimentu chimicu stabile, anellu di silicone di qualità alimentaria in più di l'idrogenu è u fluoru.L'acidu, l'ozone esigenze ambientali caustiche, è qualsiasi acidu, alkali è sali ùn reagiscenu micca, hè principalmente utilizatu in l'apparecchi domestici, u campu di l'alimentu di a casa circundante a sigillatura è a tazza di vita di silicone.Anellu di gomma, anellu di sigillatura di cocia a pressione è altri campi, Chì sò i vantaghji di a materia prima di l'anellu di silicone di qualità alimentaria?

Densità: 1,1-1,12 g/cmf

Allungamentu: circa 100% (ghjudicatu secondu a materia prima è durezza è dolcezza)

Culore: Traslucente, biancu latte, brillanti, u culore Pantone pò esse persunalizatu.

Durezza: 20 °, 30 °, 40 °, 50 °, 60 °, 70 °, 80 °, comunmente usatu in 40 ° - 70 °.

Usu: I più cumunimenti usati sò guarnizioni di silicone, accessori di silicone, sigilli di silicone è altri accessori di silicone di media è bassu gradu.

 

  • Bona prutezzione di l'ambiente è effettu di sicurità, micca tossicu è senza gustu, alta trasparenza.
  • Eccellente morbidezza di sigillatura, fuga d'impermeabilità di rimballu di alta resistenza.
  • Bona resistenza à a trazione, bonu effettu di rebound dopu l'usu longu, adattatu per diversi ambienti.
  • Pò esse riscaldatu à a temperatura alta è forte, a forma, senza sustanzi nocivi, u gruppu pò esse usatu in l'ambiente di temperatura alta è bassa.
  • L'usu à longu andà di u giallu è incolore, una bona forza di rebound tensile, una bona dolcezza, materie prime d'alta tensione.
  • A resistenza à a corona, a resistenza à l'arcu, a resistenza à a temperatura alta è bassa, a bona resistenza à l'anziane, a resistenza à a temperatura alta, in linea cù i standard FDA è SGS, ponu passà una varietà di certificazione di prova.

 

Prodotti di gomma di siliconeavè una resistenza à u calore assai megliu cà a gomma ordinaria, pò esse usata quasi per sempre à 150 ° senza cambià di prestazione, pò esse usata continuamente à 200 ° 10000Hours, à 350 ° pò ancu esse usatu per un periudu di tempu.Ampiamente utilizatu in occasioni resistenti à u calore, anellu di sigillatura di buttiglia d'acqua calda, manicu resistente à u calore di l'anellu di pot di forza.

 

Resistenza à u friddu: a gomma ordinaria hè -20 ° -30 °, vale à dì, a gomma di silicone hà sempre una bona elasticità quandu hè 60 ° -70 °, è qualchì gomma di silicone speciale pò sustene a temperatura assai bassa.Gradu, cum'è: silicone bassu temperatura O-ring seal.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022