1, Guarnizioni di a casa
Guarnizioni di a casa pò esse classificate cum'è guarnizioni di necessità di ogni ghjornu, cum'è tovaglii cumuni, stuoie di tavola, u mutivu principale per l'usu di materiale di silicone hè di prevene danni à u desktop, forti proprietà di adsorption pò impediscenu a pignatta è padelle da slipping, mentre pigliate u rolu di insulazione di calore.
A forte prestazione di adsorption pò prevene vasi è ciotole da slipping, mentre chì piglianu u rolu di l'insulazione termica, i tovaglii sò principalmente fatti di materiale di silicone ecologicu, - in generale hè u tema di l'apparenza, cusì u culore è u mudellu hè più impurtante!

2 、 Sensing fogliu di silicone
U rolu principali di stu tipu di prudutti per i cunduttori elettronichi, cum'è film di silicone conduttivu, foglia di silicone di trasferimentu di calore è cusì, perchè i prudutti di silicone in l'aghjunzione di catalizzatore hà una certa proprietà elettrostatica è cunduttiva, in quale incrustate in u fogliu di hardware, particelle neri conductive è rivestimenti per ottene l'effettu di sensazione!Stu pruduttu hè attualmente u cima di ogni dispusitivu elettronicu deve avè a stessa cosa!
3 、 foglia di silicone di qualità alimentaria
Cum'è i bisogni di ogni ghjornu, l'equipaggiu medicale è u cuntattu à longu andà cù i prudutti di u corpu umanu chì anu da utilizà stu tipu di pruduttu, cum'è u fogliu di sigillatura di coperchi di vasi, u fogliu di assorbimentu di scossa di cunnessione, etc., stu pruduttu deve risponde à a certificazione di prova di livellu di prutezzione ambientale. .

4, sigillo meccanicu
Anchiamènti usatu, putenti, in differente industrii, gaskets meccanica è buffer gaskets pò esse dettu chì hè u tipu più cumuna di i prudutti, stu tipu d'accessori miscellaneous sò dinù assai di pruduttori di prudutti di silicone unu di i principali, è differente usu di differente ambienti è u funziunamentu pò sceglie diversi materiali, in più di materiali di silicone, gomma naturale, gomma nitrile, neoprene, gomma fluoru, etc.


Tempu di Postu: Aug-05-2022