ABS: Acrylonitrile Butadiene Styrene

L'acrilonitrile butadienu stirene (ABS) hè un plasticu chì hè un terpolimeru, un polimeru custituitu da trè monomeri diversi. ABS hè fattu da polimerizazione di stirene è acrilonitrile in presenza di polibutadiene. L'acrilonitrile hè un monomeru sinteticu fattu di propilene è ammoniaca mentre u butadienu hè un idrocarburu di petroliu, è u monomeru di stirene hè fattu da a deidrogenerazione di etilbenzene. A Deidrogenazione hè una reazione chimica chì implica a rimozione di l'idrogenu da una molecula organica è hè u inversu di l'idrogenazione. A disidrogenazione converte alcani, chì sò relativamente inerti è dunque di poca valore, in olefine (cumpresi alcheni), chì sò reattivi è cusì più preziosi. I prucessi di deidrogenerazione sò aduprati assai per pruduce aromatichi è stirene in l'industria petrochimica. Ci hè dui tippi: Unu hè per l'estrusione di forme è l'altru hè un termoplasticu adupratu per i prudutti stampati. I cumposti ABS sò di solitu mezu stirene cù u restu equilibratu trà butadiene è acrilonitrile. L'ABS si fonde bè cù altri materiali cum'è u polivinilchloruro, u policarbonatu è i polisulfoni. Queste mischie permettenu una vasta gamma di caratteristiche è applicazioni.

Storicamente, l'ABS hè statu primu sviluppatu durante a Seconda Guerra Mondiale per rimpiazzà a gomma. Ancu s'ellu ùn era micca utile in questa applicazione, hè diventatu largamente dispunibule per l'applicazioni commerciali in l'anni 1950. Oghje ABS hè adupratu in un gruppu diversu di applicazioni cumpresi ghjoculi. Per esempiu, i blocchi LEGO® sò fatti da ellu perchè hè liggeru è assai resistente. Ancu a stampatura à alte temperature migliora a lucentezza è a resistenza à u calore di u materiale mentre a stampatura à basse temperature dà una alta resistenza à l'impattu è forza.

L'ABS hè amorfu, chì significa chì ùn hà micca una vera temperatura di fusione ma piuttostu una temperatura di transizione vetraria chì hè circa 105◦C o ​​221◦F. Hà una temperatura di serviziu continuu raccomandata da -20◦C à 80◦C (-4◦F à 176◦ F). Hè infiammabile quandu hè espostu à alte temperature cume quelle produtte da una fiamma aperta. Prima si scioglie, poi bollisce, poi scoppia in fiamme calde intense mentre u plasticu si vaporizza. I so vantaghji sò chì hà una alta stabilità dimensionale è esprime durezza ancu à basse temperature. Un altru svantaghju hè chì quandu si brucia l'ABS resulterà in una generazione alta di fumu.

L'ABS hè largamente resistente à i chimichi. Resiste à l'acidi acquosi, à l'alcali è à l'acidi fosforici, à l'alcol cloridricu cuncentratu è à l'oli animali, vegetali è minerali. Ma l'ABS hè severamente attaccatu da alcuni solventi. U cuntattu prolungatu cù solventi aromatici, cetoni è esteri ùn dà micca boni risultati. Hà una resistenza climatica limitata. Quandu l'ABS brucia, genera una alta quantità di fumu. A luce solare degrade ancu l'ABS. A so applicazione in u buttone di liberazione di a cintura di sicurità di e vitture hà causatu i più grandi è più costosi ricordi di a storia di i Stati Uniti. L'ABS hè resistente à una larga varietà di sostanze chì includenu acidi concentrati, acidi diluiti è alcali. Funziona male cù idrocarburi aromatichi è alogenati.

E caratteristiche più impurtanti di l'ABS sò a resistenza à l'impattu è a durezza. Inoltre l'ABS pò esse trattatu per chì a superficie sia lucida. I pruduttori di ghjoculi a adupranu per via di ste qualità. Benintesa, cum'è menzionatu, unu di l'utenti più cunnisciuti di l'ABS hè LEGO® per i so blocchi di custruzzioni di ghjoculi culuriti è lucenti. Hè ancu adupratu per fà strumenti musicali, capi di club di golf, dispositivi medichi per l'accessu di sangue, copricapi protettivi, canoe d'acqua bianca, bagaglii è valigie.

L'ABS hè tossicu?

L'ABS hè relativamente innocu in quantu ùn hà alcun carcinogenu cunnisciutu, è ùn sò cunnisciuti effetti avversi per a salute liati à l'esposizione à l'ABS. Dice questu, l'ABS ùn hè tipicamente micca adattu per impianti medichi.

Chì sò e pruprietà di l'ABS?

L'ABS hè assai robusta strutturalmente, hè per quessa chì hè adupratu in cose cum'è alloghji di fotocamera, alloghji protettivi è imballaggi. Se avete bisognu di un plasticu economicu, forte, rigidu chì sustene bè l'impatti esterni, l'ABS hè una bona scelta.

Pruprietà Valore
Nome tecnicu Acrylonitrile butadiene styrene (ABS)
Formula chimica (C8H8) x· (C4H6) y·(C3H3N) z)
Transizione di u Vetru 105 °C (221) °F) *
Temperatura Tipica di Iniezione à Iniezione 204 - 238 °C (400 à 460 °F) *
Temperatura di Deflessione di u Calore (HDT) 98 °C (208 °F) à 0,46 MPa (66 PSI) **
UL RTI 60 °C (140 °F) ***
Forza à a trazione 46 MPa (6600 PSI) ***
Forza Fletturale 74 MPa (10800 PSI) ***
Gravità Specifica 1.06
Ritrattu di Restringimentu 0,5-0,7% (.005-.007 in / in) ***

abs-plastic


Tempu di posta: Nov-05-2019