Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'injection Molding

 

Cos'è l'Injection Molding?

L'injection Molding hè un prucessu di fabricazione per a produzzione di pezzi in grande volume.Hè più tipicamente utilizatu in prucessi di produzzione in massa induve a stessa parte hè stata creata millaie o ancu milioni di volte in successione.

 

Chì polimeri sò usati in l'injection Moulding?

A tavula sottu elenca alcuni di i materiali cumunimenti utilizati:

Acrilonitrile-Butadiene-Styrene ABS.

Nylon PA.

PC di policarbonate.

Polipropilene PP.

GPPS di polistirene.

 

Chì ci hè u prucessu di l'injection molding?

U prucessu di molding iniezione plastica pruduce un gran numaru di parti di alta qualità cun grande precisione, assai rapidamente.U materiale plasticu in a forma di granuli hè funnutu finu à chì hè abbastanza morbidu per esse injected under pressure per riempie un moldu.U risultatu hè chì a forma hè esattamente copiata.

 

Cosa hè a macchina di stampatura à iniezione?

Una macchina di stampatura à iniezione, o (macchina di stampaggio a iniezione BrE), cunnisciuta ancu com'è pressa à iniezione, hè una macchina per a fabricazione di prudutti di plastica per u prucessu di stampaggio a iniezione.Hè custituitu di dui parti principali, una unità di iniezione è una unità di clamping.

 

Cumu funzionanu e macchine per l'iniezione?

I granuli di materiale per a parte sò alimentati da una tramoggia in un barile riscaldatu, fusi cù bande di riscaldatore è l'azzione di attritu di una canna di vite alternativu.U plasticu hè poi iniezione attraversu una bocchetta in una cavità di u moldu induve si rinfriscà è indurisce à a cunfigurazione di a cavità.

 

Chì sò alcune di e considerazioni per l'injection Molding?

Prima di pruvà à pruduce una parte per via di stampatura à iniezione, cunzidira un pocu di e cose seguenti:

1, Considerazioni finanziarie

Costu d'entrata: A preparazione di un pruduttu per a fabricazione stampata à iniezione richiede un grande investimentu iniziale.Assicuratevi di capisce stu puntu cruciale in fronte.

2, quantità di pruduzzione

Determinà u numeru di parti prudutte in quale l'injection molding diventa u metudu di fabricazione più costuali

Determina u numeru di pezzi pruduciutu à quale aspettate di scuntrà u vostru investimentu (cunsiderate i costi di cuncepimentu, teste, produzzione, assemblea, marketing è distribuzione, è ancu u puntu di prezzu previstu per a vendita).Custruite in un margine conservatore.

3, Cunsiderazioni di Design

Disegnu di parte: Vulete disignà a parte da u primu ghjornu cun l'injezione in mente.A simplificazione di a geometria è a minimizazione di u nùmeru di parti prima paganu dividendi in a strada.

Disegnu di l'uttellu: assicuratevi di cuncepisce l'uttellu di muffa per prevene i difetti durante a produzzione.Per una lista di 10 difetti cumuni di l'injection molding è cumu per riparà o impediscenu leghje quì.Cunsiderate i posti di a porta è eseguite simulazioni utilizendu software di moldflow cum'è Solidworks Plastics.

4, Considerazioni di pruduzzione

Tempu di Ciclu: Minimizza u tempu di ciclu in quantu hè pussibule.L'usu di e macchine cù a tecnulugia di runner caldu aiuterà cum'è l'attrezzi ben pensati.Picculi cambiamenti ponu fà una grande differenza è tagliate uni pochi di seconde da u vostru tempu di ciclu pò traduce in grandi risparmi quandu site produttu milioni di pezzi.

Assemblea: Cuncepisce a vostra parte per minimizzà l'assemblea.A maiò parte di a raghjoni di l'injection molding hè fatta in l'Asia sudorientale hè u costu di assemblea di parti simplici durante una corsa di stampaggio iniezione.

Valencia-Plastics-Injection-vs-die-casting-531264636

Valencia-Plastics-Injection-vs-die-casting-531264636

Valencia-Plastics-Injection-vs-die-casting-531264636

Valencia-Plastics-Injection-vs-die-casting-531264636

Valencia-Plastics-Injection-vs-die-casting-531264636


Tempu di Postu: Nov-05-2020