Hquantu à distingue cungomma di silicone ègomma di silicone liquidu ?

 

duvemu vede parechji tipi diffirentigomma di silicone prudutti.In più di l'aspettu è u culore, ci sò ancu differenzi in durezza è elasticità di tensione.A più impurtante hè chì ci sò ancu differenze in i materiali.

 GOMMA SILICONE

Silicone liquidu gomma

gomma di silicone liquidu hè parente à a gomma di silicone vulcanizzata solidu à alta temperatura, chì hè liquidu, hà una bona fluidità, una vulcanizazione rapida, una prutezzione più sicura è ambientale, è pò cumplettamente i requisiti di qualità alimentaria.

 

gomma di silicone

gomma di silicone hè un tipu di materiale elasticu polimeru cellulare, cù resistenza à alta temperatura, resistenza à u friddu, resistenza à i solventi, resistenza precipitata, resistenza di aderenza, insulazione elettrica, proprietà chimiche è altre caratteristiche, una larga gamma di applicazioni.

 

Differenza diLiquidu ègomma di silicone

Shape

Cum'è u nome implica,gomma di silicone liquidu hè in un statu liquidu è hà liquidità.

gomma di silicone hè solidu, senza flussu.

 

Ssicurezza

gomma di silicone liquidu hè un materiale di qualità alimentaria alta trasparente alta sicurezza, muffa senza agghiuncennu agenti vulcanizzanti è altri materiali ausiliari, stampatura di alimentazione sigillata.

gomma di silicone hè un materiale trasparente di prutezzione di l'ambiente, u muffa hà bisognu di aghjunghje u tempu di cura di l'agente di curazione, a forma aperta di l'alimentazione di muffa.

 

Metudu di furmazione

U silicone liquidu hè una gomma di silicone liquida di stampaggio per iniezione (LSR): u nome cumpletu hè una gomma di silicone liquida per stampaggio a iniezione, equipaggiamento di cura per la macchina di stampaggio a iniezione.

A machina di stampaggio a iniezione hà Un prucessu tecnologicu hè assai simplice, ùn hè micca bisognu di riscaldamentu in u prucessu di ingredienti di gomma, mischju, blanking, materiale è prucessu, solu unu di i travagliadori piglianu prudutti), prudutti d'alta precisione (molding prima di tuttu u prugramma manuale esse rimpiazzatu da A machina), altu pruduzzione (A / B cola mischjà sottu A certa temperatura per uni pochi di seconde à a forma), salvà, salvà electricità, salvà materiale è cusì nant'à parechji meriti, pò pruduce tutti i prudutti di pruduzzioni di gomma d'alta temperatura.

 

gomma di silicone materiale molding hè un pezzu di solidu, à traversu mischjà machine à mischjà, taglio machine à i prudutti è muffa taglia apprupriati è u gruixu, e poi mette in u muffa, pressa machine à muffa sottu una certa temperatura muffa.


Tempu di post: 11-Jan-2022