In più di e so caratteristiche di prestazione superiore, i prudutti di silicone anu una altra forza, chì hè parechje scelte di culori chì ponu fà i so prudutti più competitivi.

 

A suluzione di tonificazione

U metudu hè di dissolve a gomma di silicone in un bon solvente in una suluzione di una certa cuncentrazione, è poi mischjà l'agente di cumpunimentu di gomma di silicone eccettu u zolfo è l'agente di gomma di gomma eccettu u zolfo uniformemente, secca u solvente à una certa temperatura, è infine aghjunghje. sulphur nantu à u mixer di gomma.Cumplessu artisticu, dispersione irregolare, differenza di culore, difficiuli di ricuperà u solvente, a contaminazione ambientale, menu usu.

 

U mischju di culori

In i prudutti di silicone attuale, u metudu di tonificazione più cumunimenti utilizatu hè di aghjunghje direttamente toner à u traspurtadore, o mischjà prima cù u traspurtadore, è dopu aghjunghje à u materiale di gomma, è mischjà uniformemente attraversu u mixer di gomma per ottene u culore. di gomma siliconica.I metudi sò spartuti in i seguenti tipi.

 

Culore in polvere

In u mixer, u polu è u picculu materiale sò direttamente aghjuntu à a gomma di silicone per mischjà.I so vantaghji sò u funziunamentu simplice, u prezzu bassu, ma mischjà a polvera, a contaminazione di l'ambiente, è micca faciule da disperse uniformemente, a diferenza di culore, se i particeddi sò troppu grossi, pruvucarà ancu macchie di culore, strisce o contaminazione mutuale cromatografica, etc., menu usu.

 

Paste culore

Prima, u toner hè mischju cù un agentu di cumpunimentu di liquidu (cum'è un plastificante), macinatu in una pasta o slurry cù una macchina à trè rulli, è dopu aghjunghje à u pruduttu di gomma di silicone in una proporzione fissa.U metudu evita a polvera volante è hè benefica per a dispersione di toner in gomma è culore uniforme.In ogni casu, u cuntenutu di toner in a pasta di culore hè bassu, u culore ùn hè micca altu, u trasportu, a perdita, l'utilizatori inconvenienti à utilizà.

 

Culore di particella

Attualmente, ci sò dui metudi principali per preparà u toner.Cum'è cù l'altru metudu di granulazione di l'agente di cumpunimentu pulverulente, u toner pulverulente hè prima infiltratu da surfactant, è poi granulatu da fusione di cera o estrusione di fusione di resina;U sicondu mètudu hè à aduprà surfactants à infiltrate toner, è tandu aduprà a forza miccanica a raffinari particeddi toner, à fà una dispersion di una certa cuncintrazzioni, è poi mischjà cù lattice co-precipitation, dopu à sicca, granulation rolling.U toner granulare hè faciule d'utilizà, bona dispersità, senza polvera volante, senza contaminazione di l'ambiente, culore luminoso, colore uniforme di capelli, senza differenza di culore, hè un metudu di toner di culore assai promettente.Tuttavia, u cumplessu prucessu di preparazione è u costu altu di u toner di particella limitanu a so larga applicazione.

 

Per più infurmazione nantu à i prudutti di gomma di silicone, seguitejwtrubber.com.


Tempu di posta: 06-Jan-2022