U prucessu di serigrafia in l'industria di trasfurmazioni di i prudutti di silicone hè statu longu integratu, avà in l'industria di i prudutti di gomma di silicone sempre aduprà qualchì bella apparenza di u prucessu, dopu selezziunate u prucessu di stampa di serigrafia occupa più di 50%.

Prima di tuttu, l'apparizione di u produttu di silicone a stampa di serigrafia affetta a bellezza generale di u pruduttu, cusì u prucessu chì ùn hè micca impurtante chì pò esse falsu, a vista attuale di i metudi di trasfurmazioni di serigrafia maturu gradualmente da i fatturi più primitivi di scraping hand. è u sviluppu schermu bassu-di qualità à u prisente miccanica unu autumàticu, schermu laser, risultati di ricerca inchiostro à rinfurzà u prucessu di stampa schermu in tutte e strade sò assai liscia.

QQ截图20220812175530

A qualità di un pruduttu di stampa di serigrafia dipende principarmenti da a precisione di u so schermu, s'ellu l'inchiostru hè raghjone è l'ajustamentu di a macchina sò assai impurtanti, u sviluppu di u screnu hè una produzzione d'alta precisione di basi senza prublema, per u culore. è inchiostru esige implementazione manuale hè u gradu di cura, l'ajustamentu di a macchina hè cumpletamente raghjonu.L'angulu è i metudi di pusizzioni varii à assicurà chì a stampa di u pruduttu hè unu di i chjavi, LOGO aspettu high-di qualità pò esse purtatu à u cunsumadore più tassu ripetiri, a qualità di a tinta hè naturalmente indispensabile!


Tempu di post: Aug-12-2022