U keypad hè familiar à tutti in a vita, da l'ultimu seculu sviluppatu lentamente in una varietà di chjavi di tecnulugia, à uni pochi d'anni fà i chjavi di u telefuninu, dopu assai cambiamenti, cù u sviluppu di u cambiamentu suciale, avà fora di l'apparecchi di casa, industriale. chjavi di cuntrollu remota, a produzzione di chjavi di silicone hè diventata menu, avà parechji prudutti sò cuntrullati da u schermu tattile manuale elettronicu, cusì in u futuru, sti prudutti di silicone In u futuru, stu tipu di prudutti di silicone seranu ancu eliminati gradualmente in u mercatu.

Avà u nostru materiale di buttone di cuntrollu remoto di casa hè di solitu fattu di silicone, u metudu di pruduzzione attraversu i pruduttori di i prudutti di silicone trasfurmati da materie prime, dopu à a pruduzzione di vulcanizazione di vulcanizazione à alta temperatura, u metudu di produzzione di u buttone uriginale da u materiale plasticu è a primavera di muffa di rame di metallu, ma dopu à un periudu di tempu in l'usu di u buttone attornu à u fenomenu flattening, dopu à decennii di cambiamentu, u cuntrollu remota di l'apparecchi di casa sò oghji cù i prudutti di silicone anu una bona dolcezza, resistenza à l'usura, bona prestazione d'insulazione elettrica, in cima di u remota. u cuntrollu hà un materiale morbidu in modu chì solu una bona dissipazione di u calore è un rendimentu respirabile, qualchì annu fà i nostri chjavi di u telefuninu hà ancu cuminciatu gradualmente à utilizà i tasti di silicone, cusì u materiale di silicone hè sempre pigliatu à una bona applicazione.

Tuttavia, tutti sapemu chì cù a vitezza di u sviluppu, avà u buttone hè eliminatu gradualmente da u telecomando ilittronica, in u futuru, s'ellu hè un telecomando di casa o un cuntrollu remota industriale serà cum'è l'attuale telefuninu toccu telecomando infrared. , u cuntrollu remota pò ancu esse trasfurmatu in u cuntrollu di schermu tattile elettronicu, da i principali industrii attuali, u disignu di i prudutti di i prudutti di silicone pò esse usatu solu com'è materiale secundariu, a struttura principale di certi prudutti di tecnulugia pò esse silicone. pò esse fattu di silicone, cum'è i chjavi attuali, hè ancu una parte di u pruduttu principale, ma per i prudutti di silicone, in u futuru, l'appiecazione ùn deve esse sottovalutata.

Traduttu cù www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)


Tempu di post: Jul-22-2022