Cù a diffusione di manichi protettivi di gomma di silicone hè appiicata, l'ordini di manichi protettivi di gomma di silicone esigenu più è più, assai clienti amicanu i prudutti di silicone persunalizati senza un certu standard è modu, micca rigularmente identificati secondu u prucessu, a tecnulugia è a produzzione di più liggeru. , Per u set di gel di silice, u processu persunalizatu ùn hà ancu micca una certa comprensione, cusì vogliu persunalizà u casu di silicone hè più fan L'esplorazione

 

Riguardu à u pruduttu, a dimensione è a struttura di a manica protettiva di silicone in un prucessu persunalizatu, di solitu u tonnage di a macchina di u fabricatore di manica di silicone hè di circa 200-300 tunnellate.A gamma di dimensioni di u muffa chì pò sustene a carica hè di circa 600 MM di lunghezza, 600 MM di larghezza è 550 MM d'altezza, cusì a dimensione di u pruduttu pò esse cuntrullata in u 60% di a dimensione di u muffa, cusì a dimensione massima di u pruduttu hè generalmente micca. prublema se a dimensione di u pruduttu hè sottu à 400MMI.

A struttura di u produttu hè a chjave di u muffa di silicone fora di u muffa, a manica protettiva di silicone di solitu avè una porta, cum'è a dimensione di u produttu fora di a porta è u generale micca armoniu in generale ùn pò micca liberà affetterà ancu a produzzione, u megliu casu. di solitu fibbia prudutti principali, cusì u torque hè dinù parti di struttura di gel di silice, assicurà chì u prodottu pò nurmali pruduzzione, quantu pussibule à taglia quandu afferrà fibbia u R Angle Increase à assicurà demoulding nurmali.

 

In a superficia di l'apparizione di a manica protettiva di gel di silice, a dumanda persunalizata chì tutti ponu ghjudicà l'aspettu, è attualmente, ci sò assai apparenza sfarente di prudutti di silicone, cum'è iniezione, linee secche, scultura laser, serigrafia, UV, etc. on, ma assai cunsumatori ancora sceglie u listessu spray nebbia o livellu oliu, specifichi per i bisogni funziunali di u pruduttu ùn affettanu a qualità apparenza hè differente!

 

U gruixu è a durezza di a manica di silicone, u grossu dipende da i vostri bisogni funziunali è a qualità di u pruduttu, i boni prudutti di solitu ghjunghjenu a cunfurmità ragiunate in u gruixu, ùn anu micca aduprà troppu magre, è certi clienti pretendenu esse effettu troppu magre, cusì u A funzione di ogni pruduttu hè differente.Tuttavia, per i pruduttori di gel di silice, u più grossu u pruduttu hè, u più altu serà u costu.Questu hè un puntu di prublema chì deve esse!

 

A durezza morbida hè ancu una prima priorità, per a necessità di una manica di silicone funzionale, una manica protettiva di alta qualità richiede naturalmente durezza, cum'è u pruduttu hè troppu morbidu pò esse sbulicatu o deformazione, cum'è a durezza di u pruduttu hè troppu dura pò esse male in assemblea è dannatu quandu usu è cetara.

 

Allora in u prucessu persunalizatu quantu pussibule per capiscenu e diverse informazioni per determinà a dimensione, u culore, a durezza di a struttura di demoulding di u produttu di imballaggio, l'usu di esigenze pò esse cunfirmatu dopu à l'iniziu di trasfurmazioni persunalizati!


Tempu di post: May-09-2022