Populare da l'anticacampu medicos sò da esse valutati, perchè implica a riabilitazione fisica, hè attualmente assai prudutti di u standard di l'industria, i bisogni di materiale di e diverse equipaghji sò selezziunati, u materiale di silicone ùn hè micca eccezziunale ancu, perchè u materiale di silicone in l'industria medica, ciò chì chjamemu silicone medicale esattamente ciò chì sò i vantaghji chì capisce!

 

U materiale di silicone hà una certa prestazione di adsorption è una bona stabilità, a so alta forza meccanica, hè largamente utilizata in diverse industrii, l'industria medica hè solu unu di elli, è da u materiale di materiali medichi per risponde à certi esigenze pò esse usatu in u campu medico. .A diferenza si trova in a densità più alta di i micro-pori molecolari di siliciu, catene moleculari più forti è stabilità più altu.

 

Ottu motivi per u silicone cum'è u megliu materiale per u disignu di i dispositi medichi:

1. A catena principale di l'ossigenu di silicone furnisce una stabilità termale eccellente.
U silicone hà una stabilità termica eccellente, chì permette à l'equipaggiu di mantene e proprietà critiche ancu dopu a sterilizazione.U silicone pò esse sterilizatu da a disinfezione di vapore à alta temperatura, a disinfezione epoxy zane (EtO), o a radiazione Y.

2.Silicone hè un materiale inerte.
U silicone hè di solitu inerte à i fluidi di u corpu è a droga, è ùn hà micca odore.A so struttura chimica risponde à i standard USP Class VI è ISO 10993.

3. U silicone ùn cuntene micca plastificanti o altri additivi organici.
plastificante o altri additivi urgànichi pò avè un impattu negativu nant'à a consegna di a pruduzzioni di droga, se l'additivi esistenu, hè pussibule migrate à a medicina liquida è u gel di silice ùn cuntene additivi cum'è plastificanti o additivi organici.

4. Silicone hè durable.
U silicone hà una bona elasticità è ricuperazione dopu a puntura per riduce a fatica di materiale.Queste proprietà chjave dà à u silicone una longa vita di serviziu, ancu sottu stress dinamicu.

5. Silicone hà bassu modulu.
U silicone richiede una forza d'inserzione minima per migliurà u funziunamentu lisu di u dispusitivu - o più faciule da assemble quandu cumminatu cù altri cumpunenti.

6. Silicone pò esse fattu in diverse durezza.
A silicone pò esse modellata in una varietà di durezza per allughjà materiali chì sò troppu duru o troppu duru, aumentendu a pussibilità di ergonomia è cunsulazione mejorata.

7. Silicone hà una bona sensazione estetica di disignu.
Parechji elastomeri di silicone sò trasparenti in natura è tendenu à esse culurati facilmente.

8.Silicone hè facile à prucessu.
In più di a so durezza, cunfortu è caratteristiche estetiche, u silicone offre una gamma di opzioni di persunalizazione.I materiali ponu esse appiicati à una varietà di dispusitivi è disinni, da cateteri di infusione à valvole di incisione à maschere di respirazione.Altre opzioni di persunalizazione includenu forza di trazione, coefficient di attritu, tempu di curazione è allungamentu.

 

Applicazione di prudutti di silicone in strumenti medichi.

Strumenti in cuntattu cù a pelle umana:
(1) Maschera di respirazione: in particulare a maschera di silicone chì deve esse purtata per un bellu pezzu.
(2) Cura di a ferita: u gel di silicone hè più amichevule à a pelle è respirabile, è ùn pruvucarà micca ferita secundaria à a ferita.Dunque, u gel di silicone Magtu hè una bona scelta per l'applicazione di schiuma, pasta di cicatrice, etc.
(3) Manichi di l'instrumentu: I manichi morbidi è antiscivolosi devenu esse scuntrati per i strumenti medichi chì anu da esse afferratu, cum'è i culteddi chirurgici.

Strumenti per u cuntattu cù a cavità di u corpu umanu:
Maschera laringea di silicone: in cuntattu cù a trachea, silicone suave è forte per assicurà a via aerea liscia.
Cateteri di silicone: u silicone supporta a produzzione di corpi di tubi flessibili è palloncini d'alta resistenza à a tensione.
Tubu gastru di silicone: durezza adatta, tubu gastricu di silicone hè una bona scelta per i pazienti.

Apparatu per u cuntattu cù u sangue umanu è i fluidi di u corpu:
Cateteru di u dispusitivu di infusione: cum'è u tubu di a pompa peristaltica di a pompa di infusione, u tubu esterno di u cateteru di silicone inseritu.
Parti di strumenti di infusione: cum'è tappo di gomma di silicone senza giuntura di l'ago, O-ring di silicone di filtru di dialisi renale, etc.
Tappi di plastica è valvole hemostatiche in ogni tipu di consumabili medichi in cuntattu cù fluidi medichi è fluidi di u corpu.
Inoltre, u gel di silice hà una larga gamma d'applicazioni, da lenti di cuntattu à l'equipaggiu di prova medica portabile, da biofarmaceutica à ricerca è sviluppu di vaccini, u gel di silice pò esse largamente applicatu in u campu.


Tempu di post: 17-Jan-2022