In u prucessu di pruduzzione è di trasfurmazioni di i prudutti di silicone, ci sò parechji punti di prublemi diffirenti, in più di i fatturi cattivi in ​​più di i prudutti di silicone, a situazione di muffa appiccicosa hè l'impattu principale nantu à l'efficienza di a produzzione è a qualità di i prublemi chjave spiegati prima e cause basiche di appiccicosa. muffa è a suluzione, poi per u trattamentu più profundo, chì manere deve esse realizatu?

In u livellu tecnicu hè principarmenti à migliurà u muffa è i pruduttori di i prudutti di silicone per implementà a macchina per pruvà à migliurà l'effettu di liberazione, è in teoria hè u rolu di materie prime, gel di silice differente gomma pò pruduce effettu differente liberazione, perchè diverse materie prime. i pruduttori di silicone anu diverse manere di mischjà, per fà i parametri di prestazione di u produttu sò diffirenti, allora u prestitu di l'agentu di liberazione di a cumpusizioni chimica pò certamente ottene risultati megliu.Allora cumu utilizà l'agente di liberazione curretta?

Agente di liberazione esterna ordinariu
Questu modu hè principarmenti in u prucessu di persunalizazione di u produttu di silicone dopu à u moldu fora di u moldu cù una forma di spray liquidu sprinkled in a superficia di u moldu, cusì chì a superficia di u moldu hè slippery, u prucessu di u produttu hà da naturalmente piglià un bonu rolu, hè principalmente un tipu di strata interfaccia usatu in a superficia di dui ogetti mutually debuli, tantu ca lu prodottu è u muffa cù una certa strata di isolamentu, tantu chi faciuli à staccari!U metudu di trasfurmazioni principali hè realizatu à l'esternu, u prucessu di produzzione ùn hà micca impattu nantu à u pruduttu!

Liberazione di muffa interna
A liberazione interna è a funzione di l'agente di liberazione esterna hè a stessa, u rolu di sfarente hè chì hè aghjuntu à i prudutti di gomma di silicone cumpunendu a gomma in un tipu d'additivi, in a materia prima di silicone chì si mischia in u materiale, in modu chì l'agente di liberazione in u materiale. a penetrazione interna di u pruduttu per riduce l'aderenza di a cavità, è sta operazione pò causà un impattu innecessariu in u pruduttu in u post-processu, per via di a liberazione interna è appartene à l'oliu di silicone d'alta viscosità à longu andà in un ambiente riscaldatu. pò esse U fenomenu di imbiancatura, u pruduttu hè facile à caccià oliu è l'odore, ma soprattuttu dipende di cumu si cuntrullà, perchè hè aghjuntu in cunfurmità cù u pircintuali di casi, in generale ùn pò trapassa 3%, cusì aghjunghje una vuluntà raghjone. esse efficace per l'efficienza di a produzzione, aghjunghje irragionevuli pruvucarà effetti negativi!


Tempu di post: 22-Sep-2022