Radiatore passivu ovale persunalizatu
Radiatori passivi persunalizati (1)

Questu articulu vi farà sapè ciò chì hè un radiatore passiu

U radiatore passiu hè un sistema audio chì usa un "radiatore passiu" generalmente custituitu da una unità di parlante attivu è una unità passiva (radiatore passiu).Una unità passiva hè generalmente simile in l'apparenza à una unità di parlante attivu, ma ùn hà micca una bobina di voce o un magnetu di drive.

I radiaturi passivi sò spessu cunsiderati da l'utilizatori micca infurmati cum'è i prudutti di i pruduttori di l'audio chì taglianu i cantoni.Sembra u listessu cum'è una unità di bassu regulare;Ma à l'internu, a struttura hè assai diversa.Ùn ci sò micca cunduttori attaccati à questu, è ùn ci sò micca i magneti di guida di solitu in u spinu.Certi pruduttori è venditori ancu u descrizanu cum'è un "bassu grande nantu à un parlante" o un "bassu doppia".Ma in realtà, ùn pruduce micca un bassu più forte.

Allora perchè avemu aduprà radiaturi passivi?Chi hè què?Chì sò i vantaghji di avè nantu à un parlante?

Pudemu paragunà un radiatore passiu à un "pesu" aghjuntu à una "primavera".A primavera "custituitu di anelli di diafragma à a riva di u bacinu di carta è l'aria chjusa in a casella"."Pesu" hè custituitu da bacinu di carta è contrapesu.U contrapesu hè una parte impurtante in u disignu di u radiatore passiu, chì hè direttamente ligatu à l'effettu di u sonu finali.

U radiatore passiu pò generà risonanza cambiendu u contrappesu, simile à un diapason.Tuttavia, à u cuntrariu di i diapasoni, a vibrazione di i radiatori passivi ùn decadi micca rapidamente in un certu intervallu luntanu da a frequenza di risonanza.I radiatori passivi decadenu tipicamente à una freccia di 18 db per ottava.Ancu s'è a curva pare ripida, furnisce sempre un tonu di mezzu ottu utile per u parlante.Questu permette di esse designatu per risonà à prufundità fora di a portata di u woofer di u parlante, senza "disconnect" significativu trà a freccia di u sonu di u woofer è quella di u radiatore passiu, risultatu in una curva audio liscia da alta à bassa.

In generale, i radiaturi passivi vibranu cum'è leve: quandu u bacinu di carta di u woofer si move fora, u so bacinu di carta si move in l'internu;O quandu u bacinu di carta di u woofer si move in l'internu, u so bacinu di carta si move fora.Ma questu ùn hè micca u casu.U bacinu di bassa è u bacinu di radiatore passiu pò esse spustà in l'internu o fora à u stessu tempu (questu hè chjamatu "in fase"), o una cumminazione di movimenti opposti ("fora di fase" - l'esempiu più estremu hè" fora di fase). 180 gradi ", cum'è dettu prima cù a leva).In teoria, per chì i dui soni aghjunghjenu, anu da passà in una fase stretta.In ogni casu, per via di limitazioni fisiche, in a maiò parte di i casi ci hè un muvimentu pocu dissimili in tali sistemi di resonance.

Unu di i grandi vantaghji di i sistemi di sonu dotati di radiatori passivi hè chì ponu trasfurmà a carica di pruduzzione di bassi da a dimensione più chjuca di u woofer à a dimensione più grande di u radiatore passiu (u woofer hà bisognu di a quantità massima di spinta d'aria à u puntu). "-3dB" per pruduce a stessa voce in a gamma di freccia).À questu puntu, u radiatore passiu pò realizà una vibrazione più lineale (u muvimentu reciprocu di u bacinu di carta in l'internu è fora).Un altru vantaghju evidenti hè chì u puntu di risposta di bassa frequenza si estende assai più bassu.Inoltre, a dimensione più chjuca di l'unità di bassu pò esse usata in u disignu, cusì chì a risposta di u bassu è di a freccia media pò esse più precisa, megliu separazione.

JWTRUBBER hè stata specializata in persunalizazioneradiatori passivi since 2007. To see our passive radiator product page, you will found our great capability. Just rest assured to send us the 3D drawings at admin@jwtrubber.com for a competitive quote, thanks.


Tempu di Postu: Nov-01-2021