U cambiamentu di forza di estrusione, i prudutti di a durezza bassa riduceranu gradualmente a forza, a durezza alta aumenterà, è 5-10 gradi di diffarenza averà cambiamenti di estrusione diffirenti.

U cambiamentu in a resistenza di lacrime, u più altu la durezza di a resistenza di lacrime prodottu sarà più debule, soprattuttu cù i prudutti dritta Angle sò propensi à lacrime, u più bassu la durezza di a lacrima hè megliu, differente durezza di u lacrime hè differente.

A tensione di estensione constante porta à a deformazione.U stress di estensione constante hè un indice di cuntrollu impurtante digomma di siliconemateriale, chì hà una certa correlazione cù a durezza.

A resistenza à l'usura è i cambiamenti di fatigue, diverse durezza di i prudutti in resistenza à l'usura è a fatigue anu effetti diffirenti, generalegomma di siliconemateriale cù l'aumentu di a durezza di cristallinità, run-in-longu termine affettarà a fatigue calata resistenza à l'usura ùn hè micca abbastanza.

A sfarenza in elasticità, l'elasticità hè unu di l'elementi impurtanti in u materiale di silicone, cusì a durezza diversa di u materiale hà un impattu annantu à ogni applicazione sfarente di u pruduttu, è a durezza di a diffarenza hè troppu grande pò purtà à l'usu di tuttu. pruduttu, è ancu affettanu tuttu u ligame!

Parechji clienti ùn ponu indicà currettamente l'usu di durezza quandu compranugomma di siliconeprudutti.Ùn ci hè micca esigenza per a durezza di i materiali, ma a scelta di a durezza digomma di siliconei prudutti sò prubabilmente influenzà l'effettu di l'usu di tuttu u pruduttu


Tempu di post: 24-May-2022