Ci hè parechje spazii da adupràtastiere in siliconecum'è computer ilittronica, sistema di cuntrollu remoto, telefonu, telefuninu wireless, ghjoculi elettrici...

 

Allora hè u prucessu di produzzione di chjave di siliconepads?

Primu:materia prima

1.Materiale principale:gomma di silicone

2. Materiali Auxiliary: agenti vulcanizzanti, agenti di liberazione

 

Sicondu: muffaing

U moldu pò esse trasfurmatu secondu i disegni chjave o campioni furniti da i clienti, è fattu in un muffa di chjave di gel di silice.U moldu pò esse pruduciutu in massa dopu à cunfirmà a struttura è u prucessu di produzzione.Prima di a produzzione, u muffa hè generalmente sabbiata per u trattamentu di a superficia

 

Tre:molding vulcanization

Vulcanization piastra vulcanization machine à vulcanizazione, secondu à a funzione di u vulcanization machine manuale, automaticu è vacuum vulcanization molding (canusciutu macari comu oliu pressure molding) : l 'usu di high pressure vulcanization equipaggiu dopu vulcanization alta temperatura, tantu ca lu silica gel materie prime in in. furmazione solida

 

Quattru :vulcanizazione secundaria

Dopu a curazione di i prudutti semi-finiti pò esse decisu secondu i bisogni di u cliente per a cura secundaria, per caccià u restu di i prudutti di decomposizione di l'agente di curazione, migliurà u rendiment di u pruduttu.Vulcanizazione secundaria cunvinziunali cù u fornu verticale, cù 180 ~ 200°C temperatura coccia 2H pò esse compie.

 

Cinque: Serigrafia, Pittura a spruzzo, Incisione laser

1. Serigrafia, Selezziunate u screnu currispundenti è inchiostru per schermu i caratteri di a superficia, serigrafia dopu l'ispezione di qualità, senza qualificazione cù ristampa di cancellazione di solvente, qualificata mandata à coccia.

2.Pittura spray, oliu di culore spray, estinzione, PU è altre tinta nantu à a superficia di e chjave di silicone secondu i bisogni di i clienti.Dopu a spruzzatura, serà mandatu immediatamente à coccia, pruvati dopu à coccia, è quelli chì ùn sò micca qualificati seranu scelti per rilavorazione o scrapped, è i qualificati seranu mandati à u prossimu prucessu.

3. Incisione laser, secondu à i bisogni di i clienti nantu à a superficia di chjavi di silicone perIncisione laser.

 

Sei:Sicondu u disignu di utastiere di gomma di silicone muffa, sceglite di taglià o sguassate manualmente l'eccessu di bave di utastiere in silicone è trim elli puliti, cusì chì a superficia di utastiere in silicone hè più bella

 

Sette :U cuntrollu di prucessu

1. Prucessu cuntrollu durante vulcanization molding, chì hè a prima tappa di cuntrollu prucessu.L'articuli principali di l'ispezione sò a dimensione, l'elasticità, a durezza, a macchia, a differenza di culore, a mancanza di materiale, etc., eliminanu i prudutti difettusi, truvate puntuale i prublemi maiò difetti, è i bisogni di produzzione di feedback per migliurà, per riduce l'occurrence di prudutti difettu.

2. Controlu di qualità durante a serigrafia, l'ispezione fucalizza nantu à l'imaghjini doppiu, a serigrafia incompleta, a fonte incerta, a poca resistenza à l'usura, etc.

3. U cuntrollu di u produttu finitu, cumprese l'ispezione cumpleta di a materia stampata, i prudutti senza stampa è i prudutti digià lavati, etc., è l'imballu di i prudutti difettu dopu a rilevazione.


Tempu di Postu: Dec-29-2021