1 、 Resistenza à a temperatura: A gamma di temperatura applicabile di silicone hè da 40 à 230 gradi Celsius, chì pò esse aduprata in i forni à microonde è i forni, cusì certi fabricatori facenu silicone in lunch boxes è tazzi.

2, faciule da pulisce: i prudutti di silicone fatti di silicone ponu esse lavati cù acqua per restaurà a limpezza dopu l'usu, è ponu ancu esse puliti in a lavastoviglie.
3, longa vita: u materiale di silicone hè chimicamente stabile, facennu prudutti chì anu una vita più longa cà altri materiali.

4, suave è cunfortu: grazia à a dulcezza di i materiali di silicone, i prudutti di silicone sò morbidi è cunfortu à u toccu, assai flessibili, micca faciuli di deformazione.

5, una varietà di culori: secondu a dumanda di i clienti, u dispiegamentu di una varietà di diversi belli culori, cusì u mercatu hà assai prudutti di silicone belli, di moda, sti prudutti di silicone sò ancu caratteristiche, silicone diventanu stelle è pro di l'altri. - cosa di sguardu.

6, prutezzione di l'ambiente è micca tossicu: u silicone da a materia prima in a fabbrica à a spedizione ùn pruducerà micca sustanzi tossichi è dannosi.

7, insulation ilettricu: gomma di silicone hà una alta resistività, è u so valore di resistenza hè sempre stabile in una larga gamma di temperature è frequency;à u listessu tempu, u silicone hà una bona resistenza à a scarica di corona d'alta tensione è a scarica d'arcu.Ma dopu avè aghjustatu un filler conduttivu, a gomma di silicone averà di novu conduttività.

 

JWT accetta gomma di silicone persunalizata è prudutti LSR, pls cuntattateci àwww.jwtrubber.com


Tempu di Postu: 27-Sep-2022