Perchè Aduprà Gomma di Silicone?

Mandatu da Nick P u 21 di ferraghju, '18

E gomme di silicone sò cumposti di gomma cù pruprietà organiche è inorganiche, è dinò silice fumata assai pura cum'è dui cumpunenti principali. Possedenu parechje caratteristiche chì ùn sò micca presenti in altre gomme organiche è anu roli impurtanti in numerose industrie, cum'è elettricu, elettronicu, automobili, alimentariu, medicale, elettrodomestici è prudutti di piacè. A gomma di silicone hè unicamente diversa da a gomma convenzionale in quantu a struttura moleculare di u polimeru hè custituita da lunghe catene di atomi di silicone è d'ossigenu alternati. Stu polimeru hà dunque una natura organica è inorganica. A parte inorganica face u polimeru assai resistente à l'alta temperatura è dà boni prupietà d'isolamentu elettricu è inertezza chimica, mentre chì i cumpunenti organichi a rendenu estremamente flessibile.

Caratteristiche

Heat Resistance
Resistenza à u Calore:
E gomme in silicone sò estremamente resistenti à u calore paragunate à e gomme organiche normali. Ùn ci hè guasi micca cambiamentu di pruprietà à 150 ° C è cusì ponu esse aduprati guasi in permanenza. A causa di a so eccellente resistenza à u calore sò largamente aduprati cum'è materiale per e parti in gomma chì sò aduprate à alte temperature.

Heat Resistance
Resistenza à u Fretu:
E gomme di silicone sò estremamente resistenti à u fretu. U puntu fragile di e gomme organiche normali hè di circa -20 oC à -30 oC. U puntu fragile di gomme di silicone hè bassu da -60oC à -70oC.

Heat Resistance
Resistenza à l'Atmosfera:
E gomme di silicone anu una resistenza eccellente à a intemperie. Sottu à l'ambienti di l'ozonu chì si producenu per via di a scarica di corona, e gomme organiche normali si deterioranu tremendamente ma e gomme di silicone fermanu guasi micca influenzate. Ancu sott'à esposizione à longu andà à l'ultraviolet è à l'intemperii, e so pruprietà fermanu praticamente invariate.

Heat Resistance
Pruprietà Elettrica:
E gomme di silicone anu eccellenti proprietà isolanti elettrichi è sò stabili in una larga gamma sia di frequenza sia di temperatura. Ùn si osserva alcun deterioramentu significativu di e caratteristiche quandu e gomme di silicone sò immersi in liquidu. Dunque sò megliu esse aduprati cum'è isolatori elettrichi. In particulare i gommi di silicone sò estremamente resistenti à a scarica di corona o elettrichi à a so tensione più alta è sò dunque ampiamente usati cum'è materiali isolanti per porzioni di alta tensione.

Heat Resistance
Conduttività Elettrica:
E gomme di silicone cunduttive elettriche sò i cumposti di gomma cù materiali cunduttivi elettrichi cum'è u carbonu chì hè incorporatu. Diversi prudutti cù resistenza elettrica chì vanu da uni pochi ohm-cm à e + 3 ohm-cm sò dispunibili. Inoltre, altre pruprietà sò ancu paragunevuli à quelle di i gommi di silicone normali. Dunque sò ampiamente usati cum'è punti di cuntattu di e tastiere, intornu à i riscaldatori è cum'è materiali di sigillatura per cumpunenti anti-statichi è cavi ad alta tensione. In generale, i gommi di silicone elettrichi cunduttivi dispunibuli annantu à u mercatu per u più quelli chì anu una resistività elettrica di volume chì varieghja da 1 à e + 3 ohm-cm.

Resistenza à a Fatiga:
In generale i gommi di silicone ùn sò micca superiori à i gommi organici normali in termini di forza in u stress dinamicu cum'è a resistenza à a fatica. Tuttavia, per superà stu difettu, si sviluppanu gomme chì sò 8 à 20 volte megliu in resistenza à a fatica. Questi prudutti sò largamente applicati in parechji aspetti cume e tastiere di macchine di automazione d'uffiziu è parti di gomma di veiculi di trasportu.

Heat Resistance
Resistenza à Raggi Radioattivi:
E gomme di silicone normali (gomme di silicone di dimenzilu) ùn mostranu micca una resistenza eccellente à i raggi radioattivi in ​​particulare paragunatu à altri gommi organici. Eppuru i gomme di silici metil fenilicu, cù u radicali fenilu incorporatu in u polimeru, pussedenu una bona resistenza à i raggi radioattivi. Sò aduprati cume cavi è connettori in centrali nucleari.

Heat Resistance
Resistenza à Steam:
E gomme di silicone anu poca assorbimentu d'acqua di circa 1% ancu quandu sò immersi in acqua per una longa durata. A resistenza à a trazione meccanica è e pruprietà elettriche sò guasi inalterate. Generalmente i gommi di silicone ùn si deterioranu quandu sò in cuntattu cù u vapore, l'influenza diventa significativa quandu a pressione di vapore hè aumentata. U polimeru Siloxane si rompe sottu vapore ad alta pressione sopra à 150oC. Stu fenominu pò esse rettificatu da a furmazione di gomma di silicone, da a selezzione di l'agenti vulcanizanti è da a post curazione.

Conduttività Elettrica:
E gomme di silicone cunduttive elettriche sò i cumposti di gomma cù materiali cunduttivi elettrichi cum'è u carbonu chì hè incorporatu. Diversi prudutti cù resistenza elettrica chì vanu da uni pochi ohm-cm à e + 3 ohm-cm sò dispunibili. Inoltre, altre pruprietà sò ancu paragunevuli à quelle di i gommi di silicone normali. Dunque sò ampiamente usati cum'è punti di cuntattu di e tastiere, intornu à i riscaldatori è cum'è materiali di sigillatura per cumpunenti anti-statichi è cavi ad alta tensione. In generale, i gommi di silicone elettrichi cunduttivi dispunibuli annantu à u mercatu per u più quelli chì anu una resistività elettrica di volume chì varieghja da 1 à e + 3 ohm-cm.

Set di Compressione:
Quandu i gommi di silicone sò usati cum'è materiali di gomma per l'imballu chì sò sottumessi à una deformazione cumpressiva in cundizione di riscaldamentu, a capacità di recuperà hè particolarmente impurtante. U gruppu di compressione di gomme di silicone hè presentatu nantu à una vasta gamma di temperature da -60oC à 250oC. Generalmente i gommi di silicone necessitanu post cura. Soprattuttu in u casu di i prudutti di fabricazione cun inseme di bassa compressione. A curazione postale hè desiderata è a selezzione di agenti vulcanizanti ottimali hè necessaria.

Conduttività Termica:
A conducibilità termica di a gomma di silicone hè di circa 0,5 e + 3 cal.cm.sec. C. Stu valore mostra una cunduttività termale eccellente per i gomme di silicone, dunque sò aduprati cum'è fogli di dissipatore di calore è rulli di riscaldamentu.

Heat Resistance
Stringimentu à Alta Traccia è à u Lacrime:
In generale a forza di strappa di e gomme di silicone hè di circa 15kgf / cm. Tuttavia, i prudutti ad alta resistenza à a trazione è à a strappa (30kgf / cm à 50kgf / cm) sò ancu messi à dispusizione migliurendu u polimeru è ancu a selezzione di riempitori è agenti reticulanti. Questi prudutti sò megliu aduprati per a fabricazione di modellature cumplicate, chì richiedenu una forza di strappu più grande, cavità di muffa cù tapers inversi è stampe enormi.

Heat Resistance
Incombustibilità:
E gomme di silicone ùn brusgianu micca facilmente ancu se sò attirate da vicinu à a fiamma. Tuttavia una volta ch'elli piglianu focu, brusgianu in continuu. Cù l'incorporazione di minuti ritardanti di fiamma, i gomme di silicone ponu forse acquistà incombustibilità è capacità di spegne. 
Sti prudutti ùn liberanu micca fumu o gasi tossichi quand'elli brusgianu, postu chì ùn sò micca cumposti da alcunu composti alogeni organichi chì sò prisenti in i gommi organici. Dunque sò naturalmente aduprati in apparecchi elettrichi di casa è in macchine per l'uffiziu è ancu in materiali per u spaziu chjusu in aerei, metropolitane è interni di custruzzioni. Diventanu i prudutti indispensabili in aspetti di sicurezza.

Heat Resistance
Permeabilità di u Gas:
E membrane di gomme di silicone anu una permeabilità migliore per i gasi è i vapori d'acqua è ancu una migliore selettività paragunatu à u gomma organica.

Heat Resistance
Inertità fisiologica:
E gomme di silicone sò generalmente inerte per a fisiologia. Anu ancu pruprietà interessate cume ùn causanu micca facilmente a coagulazione di u sangue. Dunque sò aduprati cum'è cateteri, fibre cave è cori-polmone artificiale, vaccini, tappi di gomma medica è lenti per u diagnosticu ultrasonicu.

Heat Resistance
Trasparenza è Culurazione:
E gomme organiche nurmali sò nere per via di l'incorporazione di carbone. In quantu à i gommi di silicone, hè pussibule di pruduce gomme assai trasparenti incorpurendu silice fine chì ùn deterioranu micca a trasparenza originale di u silicone.
A causa di l'eccellente trasparenza, a culurazione da i pigmenti hè faciule. Dunque i prudutti culuriti sò pussibuli.

Heat Resistance
Proprietà micca appiccicanti Non corrosivu:
E gomme di silicone sò chimicamente inerte è pussedenu una pruprietà di rilasciu di muffa eccellente. Cume tali ùn corrodenu micca altre sostanze. Per via di sta pruprietà, sò aduprati cum'è rotuli fissi di fotocopiatrici, rotuli di stampa, fogli ecc.

L'infurmazioni sopra riprisentate sò currette ma ùn pretendenu micca esse cumpresive. Cum'è e condizioni operative individuali influenzanu l'applicazione di ogni pruduttu, l'infurmazioni in sta scheda di dati ponu esse viste solu cum'è una guida. Hè a sola responsabilità di u cliente di valutà i so requisiti individuali, in particulare se e pruprietà specificate di i nostri prudutti sò sufficienti per u so usu destinatu.


Tempu di posta: Nov-05-2019